تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۹۴۴۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه اندیمشک:
حماسه ۹ دی دستاوردهای بزرگی برای نظام داشت
  امام جمعه اندیمشک گفت:حماسه ۹ دی با حضور پررنگ مردم در صحنه دستاوردهای بزرگی برای نظام اسلامی به همراه داشت که باید این دستاوردها را حفظ کرد.

 حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری روز دوشنبه در همایش گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در حسینیه ثارالله اندیمشک افزود:حضور مردم در حماسه ۹ دی دستاوردهای فراوانی برای ما داشته است و آثار این حماسه همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد:اولین دستاورد ۹ دی افزایش جایگاه نظام اسلامی در عرصه جهانی بود ضمن اینکه در نتیجه این حماسه نقاب ها از چهره فتنه گران برداشته شد و انسجام و وحدت مردم بیش از قبل شد.

وی اظهار داشت: ۹ دی ماه سبب غربالگری انقلابیون واقعی از مدعیان دروغین شد و معتقدان واقعی نظام اسلامی مشخص شدند.

امام جمعه اندیمشک دنیا طلبی را از مهمترین دلایل فتنه سال ۸۸ عنوان کرد و گفت:افراد خاص با انگیزه های دنیایی و مادی برای مقاصد دنیوی خودشان این فتنه را رقم زدند و جامعه را با تنش مواجه کردند.

حجت الاسلام حسینی نوری گفت:ریاست طلبی و دنیاخواهی این افراد ،کشور را با بحران بسیار شدیدی مواجه کرد اما با حضور مردم در صحنه توطئه های آنان ناکام ماند.

وی اعتقاد تعدادی از افراد داخلی به بیگانگان را از دیگر عوامل این فتنه دانست و گفت:دل بستن به بیگانگان یک اشتباه بزرگ است زیرا آنها آزمون خود را پس داده اند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به حضور مردم در میادین مختلف گفت: ملت ایران اسلامی با حضور در عرصه های مختلف با شور ، شعور و بصیرت همواره سبب شکست دشمن و ناکامی توطئه های آنها شده است.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به این مردم گفت:مدیران برای خدمت شایسته به این مردم باید با اعتقاد و وفاداری به نظام اسلامی تلاش بیش از پیش داشته باشند.

امام جمعه اندیمشک انتخابات را آزمون بزرگی برای ملت دانست و گفت:در این راستا مراقب باشیم حقی از کسی ضایع نشود و با آگاهی افراد صالح ، سالم ، خادم و متعهد را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام حسینی نوری تصریح کرد:دشمن از مجلس انقلابی و مدیران انقلابی هراس دارد لذا انتخابات اسفندماه امسال باید همراه با آگاهی و بصیرت در انتخاب افراد اصلح باشد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار