تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۱۹۴۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش تیم‌های فوتسال ملی‌حفاری و اهورا بهبهان برای صعود
 تیم‌های فوتسال ملی حفاری و اهورا بهبهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف حریفانشان می‌روند که کسب سه امتیاز این دیدار برای هر ۲ تیم خوزستانی مهم و حیاتی است تا شانس صعودشان را به مرحله پلی آف بیشتر کنند.

 هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی با برگزاری هفت دیدار در سراسر کشور آغاز می‌شود که بی‌شک حساس‌ترین دیدار این هفته جدال تیم‌های ملی حفاری و سوهان قم است.

۲ تیم ملی حفاری و اهورا که در این فصل عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند در حال حاضر با کسب ۳۱ و ۲۰ امتیاز به ترتیب در مکان‌های هشتم و دوازدهم رده‌بندی قرار دارند که این موضوع نارضایتی هواداران هر ۲ تیم‌ را به همراه داشته است.

در هفته بیست وسوم این رقابت‌ها تیم ملی حفاری برابر حریف خود تیم آذرخش بندرعباس مغلوب شد همچنین تیم اهورا بهبهان در حالی که بیرون از خانه به میدان رفت با نتیجه پنج بر ۲ مقابل تیم شهروند ساری مغلوب شد تا نوار شکست های این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

سوهان قم – ملی حفاری

تیم ملی حفاری در حالی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کرد که با تغییرات بسیاری در کادر فنی و بازیکنان همراه شد و به گفته بسیاری از کارشناسان این موضوع به کیفیت بازی حفاری لطمه زد، این نماینده خوزستان بازیکنان کلیدی و مهم خود را پیش از شروع رقابت‌ها از دست داد از طرفی در جذب بازیکن بسیار ضعیف عمل کرد.

حفاری سال گذشته پس از صعود به مرحله پلی‌آف، عنوان چهارم رقابت‌های لیگ برتر کشور را به خود اختصاص داد و این موضوع توقع فوتسال دوستان خوزستانی را بالاتر برد. نماینده استان مبنای کاری خود را در این فصل، استفاده از بازیکنان بومی دانست و بیش از ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی حفاری بازیکنان جوان و آینده دار استان به شمار می روند و همین موضوع در نتیجه گیری تیم موثر بود.

در سوی مقابل تیم سوهان قم که یک تیم نسبتا نوپا است، در این فصل با جذب بازیکنان باتجربه عملکرد نسبتا خوبی به نمایش گذاشته است و در حال حاضر با کسب ۳۲ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارد. از آنجا که فاصله بین ۲ تیم در جدول تنها یک امتیاز بوده، بی شک این دیدار از جذابیت خاصی برخوردار است، چراکه هر ۲ تیم به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند.

ملی حفاری اکنون با ۹ برد، چهار تساوی و ۱۰ باخت و کسب ۳۱ امتیاز در مکان هشتم رده بندی جای گرفته است و اگر به دنبال صعود به مرحله پلی آف است باید با دست پر از این میدان خارج شود در غیر این صورت جایگاه آنها در جدول متزلزل می شود.

در ادامه کیاوش علاسوند سرمربی تیم ملی حفاری در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بعد از بازی هفته گذشته ۲ جلسه تمرین خیلی خوب داشتیم و آماده بازی در این هفته هستیم که امیدوارم هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

 وی افزود: ۲ بازی بسیار بد و بی کیفیت در اهواز داشتیم و بازیکنانمان از لحاظ انگیزشی بسیار پایین بودند، در این هفته سعی می کنیم با تغییر و تحولاتی که در تیم انجام می دهیم تیم را به شرایط آرمانی خود برگردانیم. بنا داریم از یک تعداد بازیکن جوان که انگیزه بالایی دارند در بازی مقابل سوهان قم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: در ۲ بازی قبل نمی دانم چه اتفاقی افتاد که بازیکنانم نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند اما در ادامه تلاش می کنیم ابتدا سهمیه پلی آف کسب کینم و در دور بعد بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم .

وی در خصوص اینکه گفته می شود باخت تیمش مقابل آذرخش تبانی بوده است گفت: این موضوع شایعه است و چنین اتفاقی رخ نداده است، حفاری تیم بزرگی است و بازیکنان آن شناخته شده هستند و فکر می کنم بحث کردن در این مورد درست نیست. 

علاسوند گفت: تیم های آذرخش و شهروند ساری به لحاظ انگیزشی از ما برتر بوده و باکیفیت بازی کردند و حق مسلم آنها برد بود و در این موضوع حرف و حدیثی نیست. من این شایعات را تکذیب می کنیم و معتقدم ما به کیفیت فنی پایین بازیکنانمان باختیم. 

وی افزود: ما نیز مثل هواداران نگران آینده تیم هستیم اما تمام تلاشمان را برای صعود به پلی آف انجام می دهیم. تنها مشکل تیم ما در حال مباحث حاضر روحی و روانی است که سعی کردیم از نظر انگیزشی روی بازیکنان کار کنیم از طرفی مدیریت باشگاه هم قول پرداخت مطالبات بازیکنان را تا پایان هفته داده است. امیدوارم در فصلی که خیلی خوب نبودیم در پایان برایمان به خوبی تمام شود.

اهورا بهبهان – ستارگان ورامین

تیم اهورا بهبهان که دومین فصل حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند در ابتدای فصل بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشت و تیم گیتی پسند را در خانه متوقف کرد. این نماینده استان در پنج هفته ابتدایی رقابت‌ها با سه برد، یک تساوی و یک شکست، ۱۰ امتیاز کسب کرد و تا جایگاه چهارم رده‌بندی بالا آمد.

بازی های درخشان بازیکنان اهوار در هفته های ابتدایی لیگ موجب شد تا در این فصل تیم شگفتی ساز مسابقات لقب بگیرد اما در ادامه به دلیل جدا شدن چند بازیکن کلیدی از اهورا، روند نتیجه گیری این تیم رفته رفته سیر نزولی به خود گرفت تا اینکه زنگ خطر سقوط به لیگ پایین تر برای این نماینده خوزستان به صدا درآید.

تیم اهورا در مرحله رفت با نتیجه پنج بر چهار مغلوب ستارگان ورامین شد، لذا بازیکنان اهورا در دیدار این هفته به دنبال جبران شکست بازی رفت هستند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول بهبود داده و دل هوادارانشان را شاد کنند.

نماینده استان به لحاظ مالی قابل قیاس با دیگر تیم های لیگ برتری نبوده و از این بابت مشکلات فراوانی برای این تیم به وجود آمده است که در صورت عدم حمایت مسوولان شهرستان، این تیم به لیگ پایین تر سقوط می کند که باعث ناراحتی هزاران هوادار این تیم می شود.

تیم اهورا از بازی های گذشته خود ۶ برد، ۲ تساوی و ۱۵ باخت کسب کرده و ۲۰ امتیاز در مکان یازدهم رده بندی قرار دارد در حالی که تیم مقاومت با کسب ۳۸ امتیاز در مکان پنجم جدول قرار گرفته است.

در ادامه محسن علیپور سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان در گفت‌وگو با ایرنا افزود: فکر می‌کنم در این هفته شاهد بازی خوبی از هر ۲ تیم باشیم. با احترامی که برای حریف قائل هستم اما باید بگویم که ما در این دیدار محکوم به برد هستیم و برای این مهم به آب و آتش می زنیم.

وی با اشاره به اینکه تیمش در مقابل فرش آرا بازیکن مصدومی ندارد گفت: هفته گذشته باخت بسیار بدی مقابل تیم شهروند ساری داشتیم و اکنون موقعیت ما در جدول به خطر افتاده لذا در بازی با ستارگان ورامین به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم تا جایگاهمان را در جدول ارتقاء دهیم.

سرمربی تیم اهورا گفت: ما در ابتدای فصل بابت محدودیت‌های مالی که داشتیم، تنها اسکله سال قبل خود را حفظ کردیم و در جذب بازیکن جدید عملکرد خوبی نداشتیم از طرفی در نیم فصل به جای تقویت تیم متاسفانه چند بازیکن خوبمان را بنا به دلایلی از دست دادیم و این امر باعث شد تا کارمان سخت‌تر شود.

علیپور افزود: ابتدا هدفمان حفظ سهمیه استان در لیگ برتر است و در ادامه تلاش می کنیم به مرحله پلی‌آف صعود کنیم. ما باید از تمام بازی های باقی مانده امتیاز کامل کسب کنیم تا شانس حضور در بین هشت تیم اول جدول را داشته باشیم.

دیدار نمایندگان خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال:

پنجشنبه ۱۲ دی ماه:

اهورا بهبهان – ستارگان ورامین (ساعت ۱۷)

سوهان قم – ملی حفاری (ساعت ۱۷)

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار