تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۱۹۴۷۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آینده برای استقلال خوزستان روشن است
سرمربی استقلال خوزستان گفت: هر چند تیم از نظر مالی مشکلاتی دارد اما به‌نظرم آینده برای استقلال خوزستان روشن است.
سهراب بختیاری زاده سرمربی استقلال خوزستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: تمام تلاش‌مان را کردیم تا در بازی‌های انتهایی دور نخست، هم امتیازات خوبی را کسب کنیم و هم شکل بهتری از بازی را به نمایش بگذاریم و در قالب یک تیم حرفه ای باشیم.

وی ادامه داد: ما توانستیم به اهدافی که تعریف کرده بودیم برسیم، البته می‌بایست امتیازات بیشتری جمع می‌کردیم درحالی‌که متاسفانه در چند بازی در دقایق پایانی امتیاز از دست دادیم؛ هر چند این را هم اذعان می‌کنم که ایرادات فنی نیز داریم که باید رفع کنیم.

بختیاری‌زاده گفت: در دور بعد، اهداف خودمان را دنبال می‌کنیم اما شرایط مالی باشگاه به گونه‌ای است که باید طبق آن عمل می‌کردیم و بر این اساس فقط توانستیم یک اردوی ۵ روزه آن هم در اهواز برگزار کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم دو سه بازی دوستانه با تیم های خود استان داشته باشیم و در کنارش پست‌هایی را که احساس نیاز داریم تقویت کنیم، می‌توانیم شرایط بهتری در جدول برای نیم‌فصل دوم، داشته باشیم.

سرمربی استقلال خوزستان عنوان کرد: بدهی‌های گذشته تیم، کم کم داشت باعث ایجاد مشکل برای تیم می‌کرد که مدیریت باشگاه این اجازه را نداد، البته نمی‌شود گفت این موضوع بی‌تاثیر بوده چون به همین دلیل، دست ما بسته شد تا نتوانیم بهتر هزینه کنیم و اردو و بازی‌های دوستانه برگزار کنیم.

وی بیان کرد: چیزی که مهم است، باز ماندن پنجره نقل و انتقالات است که بتوانیم بازیکن بگیریم و تیم را تقویت کنیم.

بختیاری زاده ادامه داد: میلاد پاک پرور بازیکن باتجربه‌ای است و حضور وی در تمرینات‌ فعلا بخاطر خودش بوده که در تمرینات جمعی باشد و اگر هم بتوانیم در دور برگشت از وی استفاده کنیم، این اتفاق بیافتد.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج تیمش در دور برگشت لیگ خاطرنشان کرد: در فوتبال، هر اتفاقی ممکن است  اما اولویت اول ما این است که ابتدا از جایگاه فعلی‌مان که در شأن نام استقلال خوزستان و فوتبال اهواز نیست، کنده و دور شویم و در مرحله بعد هم، شرایط کیفی تیم را ارتقاء دهیم. 

سرمربی استقلال خوزستان گفت: البته باید یک نگاه‌مان هم به تیم‌های بالای جدول باشد که بتوانیم از لغزش آنها، استفاده کنیم.

بختیاری زاده گفت: اگر می‌خواهیم در دور برگشت، اتفاق خوبی برای استقلال خوزستان رقم بزنیم، باید مرحله به مرحله پیش برویم؛ در ابتدا در این چند روز به دنبال رفع نقاط ضعف تیم باشیم و بتوانیم دور برگشت را به‌ویژه در سه چهار بازی نخست، خیلی خوب شروع کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان اظهار کرد: بازیکن، مهم است اما اعتقاد من این است که تیم و گروه مهم تر است و همه از کاپیتان تیم تا بازیکن جوان، همگی باید در  خدمت این مجموعه باشیم.

بختیاری زاده در پایان گفت: در فوتبال حرفه‌ای خیلی اتفاقات ممکن است بیافتد، هیچ مربی قرار  نیست تا ابد در یک جا کار کند، همانطور که یک روز وارد مجموعه‌ای می‌شود، روزی هم به هر دلیلی جدا خواهد شد، برای بازیکنان هم دقیقا به همین صورت است، اگر  بازیکنی جدا شده، به هیچ عنوان دال بر وجود دشمنی نیست. به شخصه برای همه کسانی که با ما بودند و جدا شدند، بهترین‌ها را آرزو  دارم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار