تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۹۴۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک
 انتخاب یک سامانه نظارت تصویری همواره مهمترین دغدغه مشتریان بوده و هست . پیدا کردن یک مشاور دوربین مدار بسته بی طرف که صرف نظر از هر گونه جانبداری ، برند مناسب را معرفی کند ، می تواند بهترین اتفاقی باشد که رخ می دهد ، یک مشاور بی طرف که در انتخاب سیستم مدار بسته راهنمای شما باشد و مدل یا مدل های مورد نظر را به شما معرفی می کند . در این محتوا برخی از مهمترین ملزوماتی که باید جهت یک راه اندازی یک سامانه پایش تصویری مورد توجه قرار بگیرد را توضیح می دهیم .

1- مشاوره دوربین مدار بسته

نخستین گام انتخاب یک راهنمای کاربلد در حوزه امنیت است که بتواند به شما مشاوره دوربین مدار بسته ارائه کند . آشنایی با برند های مختلف و سابقه کار با آنها ، آگاهی از حدود قیمت و موجودی کالا ، گارانتی و توانمندی تیم نصب دوربین مدار بسته و مواردی شبیه به آن باعث می شود که شما بهترین انتخاب را داشته باشید و سیستم مناسب بر اساس نیاز و البته بودجه مورد نظر را تهیه نمایید .

مشاور دوربین مدار بسته در مراحل ابتدایی طی جلسات متعدد نیاز مشتری را می سنجد و سپس بر اساس نیاز نظارتی و حفاظتی کاربر ، تجهیزات مدار بسته مورد نیاز را انتخاب و به کاربر ارائه می کند . در اکثر مواقع ، مشاور دوربین مدار بسته ، یک یا چند برند مختلف را در نظر می گیرد و پیشنهاد فنی را بر اساس چند برند مختلف به مشتری ارائه می کند . هر کدام از پیشنهاد های فنی بهمراه برآورد حدودی ارائه می شود و کاربر بر اساس پیشنهاد مشورت مشاور دوربین مدار بسته ، پیشنهاد فنی مورد نظر خود را انتخاب می نماید .

در گام بعدی مشاور دوربین مدار بسته به عنوان ناظر بر اجرا و نصب و راه اندازی سیستم مدار بسته ، فرآیند نصب و تنظیم کامل محصولات امنیتی را نظارت می کند و ایرادات احتمالی را به پیمانکار نصب پیشنهاد می دهد . رعایت اصول استاندارد کابل کشی ، داکت کشی ، نصب دوربین و استاندارد ارت اتاق مانیتورینگ و .. از موارد مهم دیگری است که باید توسط مشاور سیستم های نظارتی مورد نظر قرار بگیرد .

2- انتخاب برند مناسب

انتخاب برند دوربین یک گام مهم دیگر است . دوربین مدار بسته هایک ویژن به عنوان برترین برند دوربین دنیا از سال 2015 تا کنون در صدر پر فروش ترین برند های دنیا قرار دارد به علاوه دوربین هایلوک نیز به عنوان برند زیر نظر دوربین هایک ویژن تولید و روانه بازار شده است و کاربران بر اساس نیاز و بودجه می توانند محصول مورد نظر را انتخاب کنند .

پشتیبانی مناسب ، تنوع محصول و قیمت مناسب دوربین هایک ویژن و همچنین دوربین هایلوک باع شده تا درصد بسیار بالایی از کاربران از تجهیزات دوربین مدار بسته هایک ویژن در پروژه های خود استفاده نمایند . سبد کامل محصولات هایک و هایلوک ، امکان توسعه سیستم نظارتی را برای مشتریان در بالاترین سطح ممکن فراهم می نماید .

قیمت مناسب دوربین هایلوک ، باعث می شود تا مشتریان از این محصول در پروژه های کوچک تر استفاده کنند ، به علاوه ماندگاری و حفظ کیفیت دوربین هایلوک نسبت به برند های هم رده خود در بازار ، دلیل دیگر انتخاب این برند توسط مشاور دوربین مدار بسته می باشد .

3- انتخاب دوربین مدار بسته مناسب

گام بعدی پس از انتخاب برند دوربین مدار بسته ، انتخاب مدل مناسب دوربین یا دستگاه بط dvr یا nvr است . انتخاب مدل صحیح می تواند در قیمت تمام شده پروژه نقش بسیار تعیین کننده ای داشته باشد . عدم رعایت این اصل منجر می شود تا برخی از مشتریان قیمت های نجومی را از طرف پیمانکاران سیستم های نظارت تصویری دریافت کنند .

برای پوشش فضاهای مختلف در یک پروژه مدار بسته باید از دوربین های ویژه ی آن منطقه استفاده کرد . وجود فیلتر های مختلف ، تکنولوژی های بروز ، فشرده سازی هوشمند و موارد بسیار دیگر در دوربین هایک ویژن و هایلوک ، باعث می شود تا کاربر مناسب ترین و بهینه ترین انتخاب را پس از مشاوره دوربین مدار بسته تهیه نماید .

برند دوربین مدار بسته هایک ویژن از برند های شناخته شده در ایران و دنیاست و از این رو کاربران مشکل چندانی در خصوص آشنایی با محصول ندارند از این رو می توان در جایجای کشور از کاور های ویدیو تک استفاده نمایند .

سخن آخر :

روند رو به رشد سیستم های مدار بسته امروزه با سرعت سرسام آوری در حال رشد و پیشرفت است از این رو رعایت اصول استاندارد در انتخاب ، خرید ، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش سیستم مدار بسته هایک ویژن همواره از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و هست . در این راه شرکت پرشاسیستم بر اساس نیاز مشتریان محصولات مطبوع دوربین هایک ویژن و یا دوربین هایلوک را انتخاب و پیشنهاد می دهد . برای مشاوره و خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن، می‌توانید به سایت نمایندگی هایک ویژن مراجعه کنید یا با شماره 02154871000 تماس بگیرید.

:
:
:
آخرین اخبار