تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۹۴۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خروش مردم خوزستان برای قدردانی از سردار شهید سلیمانی
خروش مردم خوزستان برای قدردانی از سردار شهید سلیمانی
 مردم ولایتمدار و شهید پرور استان خوزستان به پاس قدردانی از مجاهدت‌های فرمانده قهرمان، سپهبد حاج قاسم سلیمانی از ساعت‌ها پیش خود را برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهرش به محل‌های تعیین شده در اهواز رسانده اند.

این مراسم قرار بود از ساعت هشت صبح از میدان مولوی  اهواز شروع شود ولی به دلیل ازدحام بیش از پیش جمعیت هنوز آغاز نشده است. منطقه امانیه اهواز از جمله میدان ساعت، خیابان دادگستری، خیابانها عارف و انقلاب مملو از جمعیتی است که برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آمده اند.

 بسیاری از مردم شهید پرور خوزستان پس از اذان صبح روز یکشنبه در میدان مولوی محل تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی جمع شده و برای ورود پیکر شهید سردار لحظه شماری می کنند. موج جمعیت به حدی است که تردد به سختی انجام می شود.

این گزارش حاکی است از فلکه ساعت تا پل سلمان فارسی اهواز خیابانها مملو از جمعیتی است که به عشق سردار دلها آمده اند تا بگوید سردار یاد تو در دلهای ما جاودان شده است. جمعیت همچنان در حال آمدن به مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی هستند.

جوانان و بانوان خوزستانی اغلب افراد تشکیل دهنده در این مراسم هستند که تصویر سردار شهید را در دست دارند.

در محل مراسم ایستگاه های صلواتی توسط دستگاه های اجرایی مستقر شده است و چندین بالگرد در آسمان اهواز در حال پرواز هستند.

پیکر مطهر شهید قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس  جمهوری اسلامی ایران که روز جمعه توسط آمریکائیهای جنایتکار در عراق به شهادت رسید ساعت پنج صبح از طریق فرودگاه اهواز وارد استان خوزستان شد.

 قرار است پیکر مطهر شهید سلیمانی امروز در اهواز تشییع و سپس به مشهد مقدس منتقل شود تا پس از تششیع عصر امروز به تهران منتقل شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار