تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۱۹۴۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم خوزستان: خون سردار سلیمانی را وسیله سازش قرار ندهید
 مردم خوزستان به دولتمردان اخطار دادند خون پاک سردار شهید قاسم سلیمانی را وسیله سازش نکیند و ما فقط به فکر انتقام سخت هستیم.

  حضور مردم خوزستان همانگونه که پیش بینی می‌شد در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار قاسم سلیمانی بسیار باشکوه است و در میان جمعیت آنها بیشترین شور را دارند.

علی حزباوی یکی از جوانان کفن پوش جمعیت می‌گوید: من و تعدادی از دوستانم از نیمه‌های شب به این محل آمده‌ایم تا اعلام کنیم سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش از یاد ما نمی‌روند. ما به راه آنها پایبند هستیم و ذره‌ای از آن کوتاه نمی آئیم.

وی افزود: بعد از ترور خبیثانه سردار سلیمانی، کشورهای غربی به تکاپو افتاده‌اند تا راه سازش را نشان ایران بدهند و ما را از انتقام خون سردار سلیمانی منصرف کنند در حالی که مردم خوزستان و ایران به این مسئله راضی نیستند.

رضا توفیقی دیگر جوان حاضر در مراسم نیز گفت: به دولتمردان اخطار می‌دهیم که خون پاک سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت را وسیله سازش با دشمنان به خصوص آمریکا قرار ندهند چرا که ما فقط به فکر انتقام سخت از آمریکا هستیم.

وی با اشاره به حضور برخی هیئت‌های خارجی در تهران برای میانجگری افزود: خون شهدای مقاومت نباید پایمال شود و باید مقدمه‌ای برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از منطقه باشد و این مسئله همان هدف سال‌ها مجاهدت سردار سلیمانی بود.

 عشایر عرب خوزستان حضوری باشکوه در مراسم دارند و اهتزاز بیرق‌های خاص هر عشیره در خوزستان با رنگ‌های متفاوت جلوه‌ای خاص به این مراسم بخشیده است.

آنها با یزله رفتن (نوعی حرکت حماسی) و سر دادن شعارهای محلی یاد و نام سردار سلیمانی را گرامی داشتند. عشایر عرب خوزستان همچنین خواستار انتقام خون شهید سلیمانی به شدیدترین وجه ممکن هستند.

پیکر مطهر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ابو مهدی المهندس از فرماندهان برجسته محور مقاومت و همرزمان شهیدشان بامداد امروز وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز شد.

مردم خوزستان در اطراف فرودگاه با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و با عزاداری و سوگواری از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش استقبال کردند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار