تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۹۴۸۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامانه بارشی جدید وارد خوزستان می‌شود
  مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی جدید از اواسط روز چهارشنبه تا روز جمعه هفته جاری بر خوزستان حاکم می‌شود.

 به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: امروز و فردا ، جوی پایدار برروی خوزستان حاکم است و از اواسط روز چهارشنبه تا روز جمعه آینده، ورود سامانه بارشی سبب رگبار و رعدوبرق، وزش باد متوسط و تندباد لحظه‌ای در بیشتر مناطق این استان به ویژه مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات زاگرس و بارش برف در ارتفاعات و شهرهای مرتفع خوزستان خواهد شد.
 وی افزود: در این مدت شمال خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته  آغاجاری با ۲۰.۶  و ایذه با ۱.۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت به ۱۹.۷ و حداقل به ۵.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر  رسید.
به گفته مدیرکل هواشناسی خوزستان میزان بارندگی روز شنبه هفته جاری در دهدز ۱۷.۱،  ایذه ۱۱.۲، بهبهان ۸.۲ ، رامهرمز ۵.۸، هندیجان ۴.۲ و آغاجاری یک میلیمتر گزارش شد.

بر اساس اطلاعیه ۱۱ دی اداره کل هواشناسی خوزستان، ظهر جمعه تا ظهر یکشنبه رگبار، رعدوبرق و تند باد لحظه‌ای در بیشتر مناطق خوزستان به ویژه مناطق شمالی، شرقی، ارتفاعات زاگرس و مناطقی از نیمه جنوبی این استان پیش‌بینی شده بود.

این اداره کل ۱۲ دی نیز دراخطاریه‌ای از تقویت سامانه بارشی در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۴و۱۵دی ۹۸) در شرق خوزستان خبر داده بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار