تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۱۹۴۸۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای پسر شهیدم مشکی نپوشیدم اما داغ سردار عزادارم کرد
در حاشیه تشییع میلیونی و تاریخی مردم اهواز به سراغ چند تن از اعضای خانواده شهدا رفتیم، کسانی که خود داغ شهید دیده‌اند شیرین تر و رساتر از سیدالشهدای مدافعان حرم می‌گویند.
روایت خبرنگار تسنیم از درددل مادران شهدا با حاج قاسم؛ برای پسر شهیدم مشکی نپوشیدم اما داغ سردار عزادارم کرد
 چه عشقی در دل این مردم کاشته‌ای که الان و اکنون این گونه در سوگ تو جامه دریده اند و برای تو به خیابان‌های شهر آمده‌اند، ویرانه شود، باورم نمی‌شود دیگر نبودنت را ای اسطوره قرن، نام و یادت در دل هر آزاده  وطن پرستی خواهد ماند اصلا مگر می‌شود از یادها بروی؟

تاریخ امروز را فراموش نخواهد کرد، بی‌تردید در کتاب‌ها خواهد آمد پیکر مطهرِ قهرمان یک ملت بلکه قهرمان یک دنیا عزت، استقلال آزادگی، غرور، غیرت و جوانمردی و همرزمان شهیدش در صبح روز یکشنبه 15 دی سال 1398 از شهر اهواز در استان شهیدپرور خوزستان گذشت و این کم افتخاری برای هر خوزستانی اصیل نیست.

می‌خواهم به سراغ خانواده شهدایی که با اسطوره‌هایی مانند تو زندگی کرده‌اند بروم و از آنها بپرسم چه حس و حالی دارند؟

 در حاشیه مراسم تشییع سردارِ فقید مادر شهید رضا حاجتی با چشمانی اشک آلود گفت، پارسال در چذابه با سردار عکس گرفتم  به زائرین مرزی خدمات ارائه می‌دادیم سردار قول داده بود آخرین روز از عمرش هم باشد به دیدار من می‌آید.

من برای پسرِ شهیدم این گونه ناراحت نشدم و مشکی نپوشیدم چون امانتی بیش نبود و  امانت را به صاحبش پس دادم انتقام سردارِ دلیر ما باید گرفته شود نباید زمان زیادی از آن بگذرد سردار سلیمانی نمرد او یاد و خاطرش تا ابد الدهر در قلب ما فراموش نشدنی است.

از انتقام سردار سلیمانی عزیزمان نمی‌گذریم حتی اگر افردا مربوطه اقدامی نکنند  مادران شهدا با مشت بر دهان استکبار و دشمنان سردار خواهند کوبید.

خواهر شهید محمد حسین راحت خواه شهید 8 سال دفاع مقدس در رابطه با خونخواهی سردار دل‌ها گفت:  اول بگویم هنوز هم باورمان نشده که سردار دیگر در بین ما نیست احساس می‌کنم برای تشییع شهید گمنامی گرد هم آمدیم.

وی می‌گوید: غمی که برای نبود سردار دارم برای بردار شهیدم هم نداشتم بی شک تنها راه کاستن درد و رنج شهادت سردار از دل  مردم انتقام و خون خواهی سردار خواهد بود و نابودی اسرائیل بهترین انتقام است. اما این پایان ماجرا نیست و گویا تمام خانواده های شهدا یک صدا خواستار انتقام و خون خواهی سردار آزادگان ایرانی هستند.

همسر شهید احمد احمدپور شهید 8 سال دفاع مقدس در بمباران مسجد سلیمان در رابطه با خون خواهی شهید سپهبد سلیمانی گفت: امروز علمدار انقلاب رفت اما تمام افرادی که اکنون حضور دارند اعم از اهواز، مشهد، تهران،کرمان همه ی ما سلیمانی هستیم و دشمنان بدانند که ما ایستاده ایم و راه و خط امام راحل ما ادامه دارد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان نیز در حاشیه این تشییع میلیونی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: برای مرد مجاهدی مانند حاج قاسم سلیمانی این پایان و فرجام ارجمند و محبوبی است که قابل پیش بینی بود دیر یا زود کارنامه سردار رشید ما جز با شهادت به پایان نمی‌رسید این شهادت، شهادتی در تراز کارنامه پرافتخار سپهبد دلیر ما بود.

وی افزود: من فکر می‌کنم داعش یا عوامل و دست نشانده‌های استکبار در ترازی نبودند که سردار رشید ما با تیر آنها به شهادت برسد درست مانند آنجا که پیامبر اسلام(ص) در مورد حضرت امیر(ع) می فرمایند که ای علی(ع) تو را پست‌ترین انسان ‌به شهادت خواهد رساند، در زیارت عاشورا نیز  قاتیلن امام حسین(ع) به ابن آکلت الکباد العین ابن العین تعبیر می‌شوند حاج قاسم نیز مانند پیشوایان ما با تیر استکبار جهانی زمانه به شهادت رسید. 

برادر شهید سید مرتضی شفیعی تاکید کرد: شهید ابو مهدی المهندس نسخه عراقی سردار شهید قاسم سلیمانی است، یک روح مجاهد و مقاوم در دو کالبد، ابو مهدی همان فردی است که از باب تعصب به جمهوری اسلامی ایران سوگند یاد کرد که نگذارد پای داعش به نزدیکی مرز های جمهوری اسلامی برسدو

وی عنوان کرد: امروز ملت ایران مدیون رشادت‌های رزمندگان مدافع حرم و سردار دلیر است، دینی هم از ابو مهدی المهندس به گردن دارد، تردیدی در آن نیست پاداشی که خداوند متعال به  آن دو شیر مرد بزرگ به 2 ملت ایران و عراق خواهد داد دستاوردی به بزرگی این دو شهید خواهد بود. 

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان تصریح کرد: در تاریخ 4 دهه اخیر ملت ایران این حجم از عواطف جز در رحلت امام در هیچ حادثه دیگری وجود نداشت

حضور حد اکثری مردم در هیچ صحنه ایی به مانند امروز نبود حتی در رحلت آیت الله طالقانی، 7 تیر، شهادت شهید رجایی و شهید باهنر هم این گونه نبود امروز در اهواز کسی در خانه نمانده و با استناد به پیام رهبری دوران بزن در رو تمام شده تردیدی نیست که انتقام سنگینی خواهیم گرفت امریکا گروگان این انتقام عظیم است مکان زمان و مدل انتقام ما به جمهوری اسلامی بستگی دارد بی تردید جموری اسلامی با شدت و حدت هر چه تمام تر جواب این جنایت و گستاخی را خواهد دارد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار