تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۹۴۹۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتبال و فوتسال جریمه شدند
  نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتبال و فوتسال به دلیل تخلف انجام شده محکوم به جرایم نقدی شدند.

 بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلف تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان( فحاشی و پرتاب بطری به سمت داور ) در دیدار مقابل سایپا این تیم خوزستانی به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد البته این رای قابل تجدید نظر است.

در دیدار تیم های فوتسال ملی حفاری اهواز و مس سونگون ورزقان نیز تماشاگران تیم ملی حفاری تخلفاتی اقدام به فحاشی و پرتاب بطری به سمت داور کردند که این اقدام منجر به توقف بازی شد لذا این نماینده خوزستان به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شاهین شهرداری بوشهر از سری رقابت‌های جام حذفی نیز تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری به پرداخت ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که باید این جریمه را پرداخت کند.

تیم نفت آبادان نیز بابت فحاشی تماشاگران این تیم به داور مسابقه در بازی مقابل فولاد خوزستان باید ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. 

فدراسیون فوتبال همچنین به هیات فوتبال استان خوزستان اخطار داده است نسبت به گماردن توپ جمع کن در مسابقات دقت و نظارت بیشتری داشته باشند در غیر اینصورت با برخورد انضباطی مواجه خواهد شد.

تیم های نفت آبادان، فولاد و نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۳۰، ۲۴ و ۲۳ امتیاز در مکان های چهارم، هفتم و هشتم رده بندی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار