تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۹۴۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنان تیم‌های شهرستانی نیازی نیست برای ثبت قرارداد به اهواز بیایند
 مسؤول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت: تیم‌های شهرستانی برای ثبت قرارداد می‌توانند نزد هیات فوتبال شهرستان‌های خود بروند و دیگر نیازی نیست که بازیکنان به اهواز بیایند.

علیرضا جرفی اظهار داشت: بازیکنان تیم‌های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان می توانند نزد هیات فوتبال شهرستان های مربوطه رفته و قرارداد خود را ثبت کنند اما تأیید نهایی تمام قراردادها در هیات فوتبال استان صورت می گیرد.

مسؤول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان گفت: قراردادهای داخلی در نوع خود اعتبار دارد ولی بازیکن در صورتی می‌تواند برای یک تیم به میدان برود که قرارداد نهایی و رسمی آن در هیأت فوتبال ثبت شود.

وی با بیان اینکه ثبت قرارداد بازیکنان باید از طریق سامانه صورت بگیرد افزود: تمام اطلاعات بازیکن و قرارداد او با باشگاه باید در سامانه الکترونیکی ثبت شود و اگر نوع قراردادی که باشگاه با بازیکن می‌بندد مطابق با آئین نامه فدراسیون فوتبال نباشد آن را تأیید نخواهیم کرد.

جرفی با بیان اینکه فصل نقل و انتقالات لیگ نوزدهم از روز ۲۶ آذرماه آغاز شده و تا روز ۲۳ دی ماه ادامه دارد گفت: باشگاه‌های استان زمان را از دست ندهند و ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی بیان کرد: همچنین تیم دسته اولی استقلال خوزستان می تواند از یک تا ۲۸ دی ماه در لیست خود جابجایی بازیکن داشته باشد.

تیم های نفت آبادان، فولاد و نفت مسجدسلیمان سه نماینده خوزستان در لیگ برتر بوده که اکنون در مکان های چهارم، هفتم و هشتم رده بندی قرار دارند.

تیم فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر میزبان استقلال بوده همچنین ۲ تیم نفتی مسجدسلیمان و آبادان رو در روی هم قرار می گیرند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار