تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۹۴۹۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ساختمان هیات‌های ورزشی خوزستان به نام شهید "وحید زمانی نیا" از همرزمان سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

احسان حاجی نجف  بیان کرد: ساختمان هیات‌های ورزشی خوزستان به تازگی احداث شده و قرار است در بهمن امسال با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری برسد.

وی افزود: با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان متولی حوزه جوانان بوده و شهید زمانی نیا با ۲۷ سال سن از جوانان برونمند کشور بود این اقدام صورت گرفت.

حاجی نجف با بیان اینکه شهید زمانی نیا عاقبت به خیر شد چرا که در راه عزت و مقاومت قدم برداشت گفت: این شهید امروز متعلق به همه مردم مظلوم دنیا است، امیدوارم در مسیر این شهید ثابت قدم و سربلند باشیم.

پاسدار شهید وحید زمانی نیا با ۲۷ سال سن روز ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد، در کنار سردار بزرگ ایران و اسلام سردار قاسم سلیمانی پر کشید.

حاجی نجف افزود: به پاس مجاهدت ها و تلاش های بی وقفه سردار شهید قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت، جامعه ورزش استان روز پنجشنبه آیین گرامیداشتی با حضور تمام ورزشکاران، مربیان، باشگاه ها و مدیران برگزار خواهد کرد.

سفر وزیر ورزش و جوانان به خوزستان

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان بهمن امسال برای بهره برداری از چند پروژه ورزشی همچون استخر آزادی و ... به خوزستان سفر می کند.

وی به برگزاری مجمع هیات نجات غریق خوزستان در روز ۲۲ دی امسال اشاره کرد و گفت: تکلیف روسای چند هیات ورزشی دیگر که به صورت سرپرست اداره می شوند تا پایان سال مشخص خواهد شد.

اهواز میزبان رقابت‌های هاکی کشور

وی گفت: رقابت‌های لیگ دسته یک هاکی سالنی کشور با عنوان جام " زنده‌یاد خجسته " اسفند امسال با حضور تیم هایی از سراسر کشور در اهواز برگزار می‌شود که ۲ تیم برتر مسابقات جواز حضور به لیگ برتر را دریافت می‌کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود:  علاوه بر هاکی سالنی، هاکی روی چمن نیز در خوزستان راه اندازی شده و در آینده شاهد یک تیم قدرتمند از این استان خواهیم بود.

حضور چهار ورزشکار کم بینا و نابینای خوزستانی در اردوی تیم ملی

وی ادامه داد:امید جعفری در جودو، فاطمه برقول در شطرنج، میکائیل دیانی در دو و میدانی و مریم حسام آبادی در رشته گلبال در اردوهای تیم ملی حضور داشته و از شانس بالایی برای حضور در رقابت های پاراالمپیک ۲۰۲۰ برخوردارند.

حضور مهاجم نفت مسجدسلیمان در تیم تراکتورسازی منتفی است

بنا به اعلام مسؤولان باشگاه نفت مسجدسلیمان حضور احمد الجبوری در تیم تراکتورسازی منتفی بوده و این بازیکن در نیم فصل دوم همراه تیم نفت مسجدسلیمان است.

تاکنون محمد طیبی تنها بازیکن خروجی از تیم نفت مسجدسلیمان است؛ همچنین مهدی زبیدی و آرمان قاسمی با نظر مهدی تارتار به این تیم اضافه شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار