تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
کد خبر: ۱۹۴۹۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلسه ستاد مدیریت بحران تهران تا ساعتی دیگر تشکیل می‌شود
  مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: نشست ستاد مدیریت بحران این استان برای بررسی سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین تا ساعتی دیگر در استانداری تشکیل می شود.

منصور درجاتی درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: برآوردهای اولیه از نقص فنی هواپیما حکایت دارد و علت دقیق آن نیاز به بررسی کارشناسی است.

وی یادآور شد: این هواپیما متعلق به اوکراین بوده و از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) به مقصد این کشور به پرواز درآمده بود که به محض بلند شدن دچار سانحه شد.

درجاتی درباره اینکه‌ سرنشینان این هواپیما از چه ملیتی بودند، اظهار داشت: اظهار نظر در این باره و مشخص شدن تعداد دقیق مسافران منوط به فهرست مسافران این پرواز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: این هواپیما ۱۶۷ مسافر داشت که با خدمه، تعداد تعداد سرنشینان آن به بیش از ۱۷۰ نفر می رسد.

وی خاطرنشان کرد: این هواپیما در حوالی محمودآباد شاهد شهر شهریار سقوط کرده است و اکنون نیروهای امدادی در آنجا مستقر هستند و عملیات امداد و نجات در دست انجام است.

درجاتی ادامه داد: تجهیزات و امکانات لازم از جمله آمبولانس ها و تجهیزات مورد نیاز برای حمل اجساد و انتقال پیکر جان باختگان به محل ارسال شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار