تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۹۴۹۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه حاج قاسم با قوت ادامه خواهد یافت
  سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام مصمم هستند که راه حاج قاسم و دیگر شهدای سرافراز مقاومت را با قوت ادامه دهند.

سردار رمضان شریف چهارشنبه در حاشیه آیین خاکسپاری سردار شهید قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده عزیزانی که در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان داغدار شدند، به حمله موشکی صبح امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی عین الاسد اشاره کرد و اظهار داشت : ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد رزمندگان شجاع نیروی هوا فضای سپاه در عملیاتی موفق به نام عملیات «شهید سلیمانی » و با رمز «یا زهرا (س)» با شلیک ده‌ها فروند موشک زمین به زمین، پایگاه هوایی اشغالی ارتش تروریستی و متجاوز آمریکا موسوم به «عین الاسد» را در هم شکستند.

به گفته سردار شریف پایگاه های مورد حمله قرار گرفته دارای ظرفیت ۴۰۰۰ نیروی آمریکایی بوده که به پیشرفته ترین تجهیزات نظامی مجهز بوده است .

وی همچنین با اشاره به واکنش آمریکایی ها به حملات یاد شده ، افزود: ابتدا اعلام کردند که ترامپ می خواهد سخنرانی داشته باشد و سپس گفتند که بیانیه ای را منتشر می کند که نشان از سردرگمی و پریشانی آمریکایی ها دارد.

سردار شریف با تاکید بر اینکه  پاسداران و رزمندگان جبهه مقاومت مصمم هستند راهی که حاج قاسم شروع کرده بود را با قدرت ادامه دهند تصریح کرد که لحظه‌ای را برای تنبیه متجاوزان از دست نخواهند داد.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد روز جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور و به شهادت رسیدند.

سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در طول جنگ ایران و عراق، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود.

سردار سلیمانی نقش مهمی در قدرت نظامی حزب‌الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی صدام حسین، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار