تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۹۵۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختلاف نظرهایی که تیشه به ریشه کاراته خوزستان می‌زنند
 در حالی که قرار بود، مجمع انتخاب رییس هیات کاراته خوزستان آذرماه سال جاری برگزار شود اما مجددا حکم سرپرست این هیات تمدید شد.

طبق اعلام اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، علاقه‌مندان به رشته کاراته در خوزستان، آذرماه منتظر برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات بودند اما با توجه به اختلاف نظر بین فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان بر سر کاندیداهای ریاست این هیات، فدراسیون تصمیم به لغو این مجمع گرفت.

 اکنون نیز فدراسیون کاراته تصمیم گرفته که مجددا حکم سرپرستی نگار افشین را تمدید کند تا همچنان این هیات بدون رییس کار خود را دنبال کند.

اگرچه با حضور افشین در کاراته خوزستان، تحولات خوبی در این رشته رخ داده، اما نکته مهم این است تا یک هیات، رییس نداشته باشد، تمامی کارها به خوبی و براساس تقویم سالانه پیش نخواهد رفت و مشخص نبودن رییس هیات، ضربه سنگینی بر پیکره آن رشته خواهد زد.

حکم سرپرستی نگار افشین برای هیات کاراته خوزستان برای بار دوم تا سه ماه دیگر به طول می‌انجامد، اما مشخص نیست که در ادامه نیز فدراسیون، این مجمع را برگزار خواهد کرد یا اختلاف نظر فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، همچنان تیشه به ریشه این هیات خواهد زد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار