تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۱۹۵۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان میزبان اردوی تیم ملی بانوان هاکی شد
 رییس هیات هاکی خوزستان گفت: میزبانی اردوی تیم ملی نوجوانان هاکی در بخش بانوان با تایید فدراسیون به خوزستان واگذار شد.

امینه خجسته بیان کرد: موفقیت تیم های خوزستان در رقابت های استعدادهای برتر کشور موجب شد تا خوزستان میزبان اردوی تیم ملی باشد؛ این اردو بهمن امسال با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار می شود.

وی به برنامه ریزی هیات هاکی خوزستان در بخش هاکی روی چمن اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه رشته هاکی روی چمن المپیکی است طبق ابلاغ فدراسیون فعالیت در این رشته بیشتر مورد توجه استان ها قرار گرفته است.

رییس هیات هاکی خوزستان توجه به بخش پایه را از اولویت های هیات هاکی خوزستان دانست و افزود: عملکرد ورزشکاران نوجوان خوزستان در رقابت های کشوری موجب شد تا ۲ هاکی باز این استان در بخش پسران و دختران به اردوهای تیم ملی فراخوانده شوند تا آغازی برای رشد بیشتر هاکی خوزستان باشد.

وی در خصوص هاکی سالنی گفت: با توجه به نداشتن سالن اختصاصی، هم اکنون تمرینات ما تنها روی چمن برگزار می شود البته جا دارد از اداره کل ورزش و جوانان استان بابت اختصاص زمینی برای احداث خانه هاکی تشکر کنم. تا پایان امسال کار ساخت خانه هاکی خوزستان آغاز می شود.

خجسته ادامه داد: از آنجا که زنده یاد سالم خجسته رییس سابق هاکی خوزستان از بزرگان ورزش هاکی در کشور بود با تصمیم فدراسیون مقرر شد که رقابت های لیگ دسته یک با عنوان جام زنده یاد مرحوم خجسته در اسفند به میزبانی اهواز برگزار شود که مقدمات این کار در حال انجام است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار