تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۱۹۵۰۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میزبانی رقابت‌های پرس سینه قهرمانی کشور به اهواز واگذار شد
  رییس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان گفت: رقابت‌های پرس سینه قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) به میزبانی اهواز برگزار می‌شود.

اردوان قاسمی اظهارداشت: رقابتهای پرس سینه قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی از روز ۲۸ دی ماه به مدت هفت روز به میزبانی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در اهواز برگزار شدکه در نهایت نفرات برتر مشخص میشوند.

وی با بیان اینکه برای چندمین سال متوالی میزبان این مسابقات هستیم گفت: این رقابت‌ها در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور به صورت تیمی برگزار می شود. 

رییس هیات پرورش‌اندام و بدنسازی خوزستان در ادامه به مدال آوری ورزشکاران استان در مسابقات نوجوانان ددلیفت قهرمانی باشگاه‌های کشور اشاره کرد و گفت: تیم نوجوانان خوزستان با کسب سه مدال طلا، چهار نقره و هفت برنز، مقام سوم تیمی را به دست آورد.

وی در خصوص رشته مچ اندازی بانوان و سرمایه گذاری در این بخش گفت: در سال جاری رشته مچ اندازی، ما در هر ۲ کلاس راست و چپ دست در بخش بانوان عنوان قهرمانی کشور را کسب کردیم. بانوان استان استقبال خوبی از این رشته داشته و سطح مسابقات استان در مواردی فراتر از سطح کشوری است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار