تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۹۵۰۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز:
۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد
 مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: ۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد که امیدواریم با کمک‌های دولت و خیرین شاهد اتمام این کلاس‌ها باشیم.

 محمدرضا جعفری پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه قلم در شهرستان گتوند، با گرامیداشت یاد و خاطرات سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش، اظهار کرد: این سردار رشید اسلام چند ویژگی داشت که برجسته‌ترین آن تقوا و محور قرار دادن خدا در همه کارهایش بود.

وی افزود: این محور قرار دادن خدا در کارهایش بود که او را به آرزوی دیرینه‌اش که شهادت است، رساند و عطر وجودش موجب افزایش بیش‌ازپیش اتحاد و همدلی بین مردم کشور شد و او را محبوب دل‌ها کرد.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور بیان کرد: بعد از حادثه ترور خیرین در رشد یک مدرسه را به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نام‌گذاری کردند و روز گذشته در تهران نیز ساخت مدرسه بزرگی را یکی از خیرین با نام این شهید تعهد کرد.

جعفری بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۳۰ هزار مدرسه توسط خیرین در کشور ساخته شده و در حادثه سیل ابتدایی سال نیز ۲۱۰ میلیارد تومان توسط خیرین برای ساخت مسکن در مناطق سیل زده تعهد شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد قلم چی یکی از خیرینی است که در امر ساخت مدرسه در کشور زبانزد هستند، عنوان کرد: امروز شاهد افتتاح ۲۰۶ مدرسه در سال جاری در کشور هستیم و فردا نیز شاهد افتتاح یک مدرسه در شهرستان شوشتر خواهیم بود.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور تصریح کرد: ۴۰ هزار کلاس درس نیمه تمام در کشور وجود دارد که امیدواریم با کمک‌های دولت و خیرین شاهد اتمام این کلاس‌ها باشیم.

وی با تقدیر از نمایندگان مجلس برای تصویب معافیت مدارس خیرساز برای پرداخت انشعابات، بیان کرد: دولت هزار میلیارد در سال گذشته و ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد نیز امسال برای مدارس مشارکتی و خیرساز اختصاص داده است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار