تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۹۵۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چشم پایگاه عین‌الاسد را با حملات موشکی خود درآوردیم/آمریکا تحقیر شد
امام جمعه موقت اهواز گفت:بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرات نداشت به آمریکا بگوید بالای چشم تو ابرو است اما بودیم و دیدیم که چگونه دیروز چشم پایگاه عین‌الاسد را با حملات موشکی خود درآوردیم و آمریکا تحقیر شد.
 میراحدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، صبح امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت سردار اسلام شهید سپهبد سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس اظهار کرد: یکی از فضائلی که به صورت جدی باید به آن پرداخت آثار وجودی حضرت زهرا (س) است، فضائل این حضرت قابل احصا نیست اما از ابعاد مختلف میتوان به آن پرداخت.

وی افزود: حضرت زهرایی که مزار شریفشان از ۱۴۰۰ سال پیش مخفی است قطعا آثار وجودی دارد که بر آن تاکید دارم.

امام جمعه موقت اهواز ضمن اشاره به شهادت سردار سپهبد سلیمانی عنوان کرد: بی تردید یکی از ثمرات حضرت زهرا همین قدرت‌نمایی حضرت در وجود فرزندانش مانند سردار سلیمانی و سربازان مهدوی‌اش است.

وی افزود: مبدا انقلاب اسلامی امامت و توحید است و تا زمانی که لا‌اله الا الله هست مبارزه نیز وجود دارد و باید این مبدا که همان عهد الهی عدم عبادت شیطان است را بشناسیم.

حاجتی در تشریح گستره انقلاب اسلامی بیان کرد: این انقلاب محدود به مرزهای جمهوری اسلامی نیست بلکه مبدا انقلاب جهانی ولایت عصر و مقصد گام دوم انقلاب اسلامی اتصال انقلاب به امام عصر (عج) است و کسی که نقشه راه را بلد باشد و دشمن را بشناسد در این مسیر می‌ماند.

وی افزود: خواسته مستکبران این است که از آمریکا پرهیز کنیم و به دفاع نپردازیم چرا که به دنبال خوار کردن ما و عدم گسترش حکومت اسلامی هستند اما مرگی که مبدا آن ولایت و امامت باشد خوار شدن ندارد.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: سردار سلیمانی مردی بود که در برابر حکومت جهانی صهیونیست ایستاد و دنیا را برای حکومت حضرت ولیعصر (عج) آماده کرد و خود را همیشه سرباز ولایت می‌دانست، وی حتی تاکید داشت که بر مزارش عنوان سردار قید نشود و به سرباز اکتفا کنند.

وی افزود: بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرات نداشت به آمریکا بگوید بالای چشم تو ابرو است اما بودیم و دیدیم که چگونه دیروز چشم پایگاه عین‌الاسد را با حملات موشکی خود درآوردیم و آمریکا تحقیر شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار