تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۹۵۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی‌فقیه در اردبیل:آمریکا شکست پذیر است
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکا در عراق طلسم شکست ناپذیری این کشور در منطقه را شکست و نشان داد آمریکا شکست پذیر است.

آیت الله سیدحسن عاملی اظهار داشت: ایران اسلامی به برکت خون سپهبد شهید قاسم سلیمانی بیشتر از هر زمان دیگر در اوج اقتدار قرار گرفته است.

وی افزود: شهادت افتخارآمیز سپهبد سلیمانی که پرچمدار مقابله با تروریست بود، هیبت آمریکای جنایتکار را در منطقه خاورمیانه شکست.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تقدیر از حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه آمریکا در عراق گفت: حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عراق قدرت موشکی ایران را به رخ آمریکا کشید و اکنون طلسم شکست ناپذیری آمریکا در منطقه توسط ایران شکسته شد.

آیت الله عاملی تصریح کرد:پاسخ موشکی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق تنها سیلی کوچکی از قدرت نیروهای سپاه بود و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر در برابر استکبار جهانی، رژیم صهیونستی و وابستگانش نشان داد.

آیت الله عاملی با اشاره به حضور حماسی مردم در آیین تشییع سردار شهید سلیمانی گفت: امروز دنیا از حضور میلیونی مردم برای تشییع شهید سردار سپهبد سلیمانی و هم رزمانش مات و مبهوت مانده است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت  امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار