تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۹۵۰۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان استان:
امیدوارم وزنه‌برداران خوزستان در المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته باشند
  مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که وزنه‌برداری استان به لطف برنامه ریزی ها و فعالیت‌های خوبی که در حال شکل‌گیری است، قطعا جایگاه بهتری از قبل کسب خواهد کرد، گفت: امیدوارم با حمایت رئیس فدراسیون، وزنه‌بردارانی از خوزستان را در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.

افشین حیدری در آیین اختتامیه رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری کشور که از ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه در اهواز برگزار شد، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: از تمام دوستان و به ویژه هیات وزنه‌برداری خوزستان که برای برگزاری و میزبانی این مسابقات سنگ تمام گذاشتند و یکی از رقابت های خوب و با کیفیت کشور را برگزار کردند، قدردانی می‌کنم.

  وی افزود: وزنه‌برداری خوزستان به لطف برنامه ریزی ها و فعالیت‌های خوبی که در حال شکل‌گیری است، قطعا جایگاه خود را روز به روز بهتر از قبل خواهد کرد. همچنین امیدوارم با حمایت رئیس فدراسیون، وزنه‌بردارانی از خوزستان را در المپیک ۲۰۲۰ داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: مکانی برای خانه وزنه‌برداری خوزستان در مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اهواز در نظر گرفته‌ایم و امیدوارم بتوانیم مسابقات خوبی را در آن برگزار کنیم.

وی در پایان بیان کرد: ورزش خوزستان با حمایت وزیر ورزش و استاندار خوزستان، سرعت خوبی در بخش زیرساختی دارد و امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های خوب، اقدامات بهتری انجام دهیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار