تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۹۵۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان یک بازیکن جدید جذب کرد
  مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان از اضافه شدن یک هافبک به ترکیب این تیم خوزستانی خبر داد.

مهران حسنوند اظهار داشت: به دنبال فعالیت های این باشگاه در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، امید سینک بازیکن خوزستانی فوتبال کشورمان با عقد قراردادی تا پایان فصل به تیم نفت مسجدسلیمان اضافه شد.

وی با بیان اینکه سینک در نیم فصل نخست پیراهن تیم نساجی را به تن داشت گفت: این بازیکن بهبهانی سابقه بازی در تیم های استقلال اهواز، سیاه جامگان، استقلال خوزستان، پارس جنوبی جم و نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

مدیر رسانه ای تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا میثم نقی زاده هافبک نفتی ها به تیم گل گهر پیوسته است گفت: خیر، این بازیکن اکنون به همراه تیم در تهران مشغول تمرین است و به تیم دیگری ملحق نشده است.

وی در خصوص پرداخت بخش دیگری از مبالغ قرارداد بازیکنان گفت: با پیگیری های مدیریت شرکت و باشگاه نفت مسجدسلیمان تا چند روز آینده و قبل از شروع نیم فصل دوم، ۵۰ درصد مبالغ قرارداد تمامی بازیکنان پرداخت خواهد شد.

حسنوند با بیان اینکه در نیم فصل دوم قوی تر ظاهر خواهیم شد گفت: تمرینات تیم به خوبی در حال انجام است و روز گذشته یک بازی تدارکاتی با پرسپولیس انجام دادیم که این دیدار بدون گل به پایان رسید. تا قبل از شروع مسابقات لیگ، برای محک بیشتر بازیکنان چند دیدار تدارکاتی دیگر برگزار می کنیم.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با کسب ۲۳ امتیاز در مکان هشتم رده بندی جای گرفته است.


:
:
:
آخرین اخبار