تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۹۵۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از ورزش خوزستان
 تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل نقل و انتقالات زمستانی یک بازیکن جدید به خدمت گرفت.

علیمراد سالاری مدیر رسانه ای تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: میثم فرزانه با حضور در باشگاه استقلال خوزستان و امضای قراردادی به مدت نیم فصل به عضویت این تیم درآمد.

وی گفت: این بازیکن سابقه بازی در تیم نیروی زمینی تهران را داشته و امیدواریم با حضور او خط هجومی تیم عملکرد بهتری داشته باشد.

مدیر رسانه ای تیم استقلال خوزستان گفت: پیش از این میثم کریمی، نصرالله درفشی، سعید عنافچه، خیرالله ویسی‌آرا، محمد باشی و وحید خشتان از تیم جدا شدند همچنین سیدمحمد حسینی، علی کیانی‌فر، میلاد پاک‌پرور و ولید بدوی به تیم استقلال خوزستان اضافه شدند. 

تیم استقلال خوزستان در هفته هفدهم رقابت ها میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود. آبی های خوزستان در حال حاضر با ۱۹ امتیاز در مکان سیزدهم رده بندی قرار دارند. 

هندیجان قهرمان رقابت های مچ اندازی خوزستان (انتخابی کشور) شد

احسان حاجی نجف مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های خوزستان انتخابی کشور گرامیداشت سپهبد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۵۶ ورزشکار ۲۰ و ۲۱ دی ماه به میزبانی هندیجان برگزار شد که ورزشکاران هندیجانی عنوان های قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: این مسابقات در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در ۲ کلاس راست دست و چپ دست برگزار شد که در ۲ کلاس راست و چپ دست تیم های هندیجان، امیدیه و آغاجاری اول تا سوم شدند.

پیروزی تیم هندبال امیدیه برابر هیات بوشهر در لیگ یک کشور

سروش کجباف رییس هیات هندبال خوزستان در این خصوص گفت: تیم هندبال نفت امیدیه در هفته ششم رقابت های لیگ دسته یک کشور موفق شد با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ تیم هیات هندبال بوشهر را با شایستگی مغلوب کند. 

وی گفت: اکثر بازیکنان تیم هندبال نفت امیدیه از منطقه کم برخوردار شهرک یاسر تغذیه شده است که انتظار می رود مسؤولان ورزش نفت نگاه ویژه ای به این تیم بومی داشته باشند.

رییس هیات هندبال خوزستان در ادامه به حضور مربی تیم ملی جوانان در کادر فنی تیم پرسپولیس بهبهان در لیگ یک اشاره کرد و گفت: بی شک حضور مسعود ظهرابی که خود بهبهانی است موجب ایجاد انگیزه در بین بازیکنان شده و شانس حضور این تیم به لیگ برتر را بیشتر می کند.

وی به میزبانی بهبهان از مرحله نهایی مسابقات هندبال نوجوانان مناطق کشور اشاره کرد و گفت: تیم های قصر نشاط ایرانیان و پیشتاز بهبهان به عنوان ۲ نماینده استان در این رقابت ها حضور دارند که از شانس بالایی برای قهرمانی در این مسابقات برخوردار هستند.

دروازه بان سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان درگذشت

به گزارش ایرنا با اعلام هیات فوتبال خوزستان نادر باقری دروازه بان سابق تیم فولاد خوزستان به دلیل مشکلات ریوی دار فانی را وداع گرفت.

باقری ابتدا برای تیم پاس به میدان رفت و سپس در پرسپولیس و شموشک نوشهر بازی کرد. او همچنین در سال ۱۳۷۶ همزمان با اولین سال حضور فولاد خوزستان در لیگ آزادگان به این تیم پیوست و یک فصل در فولاد عضویت داشت.

دیدار نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور مشخص شد

مسابقات گروه "ب" لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور نیز به میزبانی تیم فولاد خوزستان از روز سوم تا نهم بهمن ماه در اهواز برگزار می شود.

تیم فولاد در این گروه با تیم های شهروند نور، تراکتورسازی تبریز، فجرشهید سپاسی و گل‌گهر سیرجان همگروه است که در پایان ۲ تیم برتر جواز حضور به مرحله نهایی را دریافت می کنند.

شکست تیم تکواندو بانوان هفتگل در لیگ برتر

به گزارش ایرنا با اعلام هیات تکواندو خوزستان تیم هیات هفتگل به عنوان تنها نماینده استان در لیگ برتر تکواندو بانوان در هفته سیزدهم رقابت ها برابر حریف خود تیم روپایی کین حاضر نشده و هشت بر صفر بازنده این دیدار شد.

نماینده استان در حال حاضر با کسب تنها یک امتیاز و عملکردی بسیار ضعیف در مکان پانزدهم رده بندی قرار دارد و احتمال سقوط آن به لیگ پایین تر وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار