تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۹۵۱۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام: تحت هیچ شرایطی مقابل استقلال بازی نمی‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما سه بازیکن خود را به دلیل حضور در تیم ملی امید در اختیار ندارد لذا طبق آیین نامه بازی با استقلال باید لغو شود در غیر این صورت مقابل آنها بازی نمی‌کنیم.
  جواد نکونام شنبه در حاشیه تمرین تیم فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در نیم‌فصل اول در حالی که می‌توانستیم بازی‌هایمان را فشرده نکنیم به خاطر تیم ذوب‌آهن که دروازه بانش در معیت تیم ملی بود، قبول کردیم مسابقه تیم‌مان به عقب بیفتد.

وی با بیان اینکه در نیم‌فصل اول بیشترین ضربه را از برنامه‌ریزی مسابقات خوردیم گفت: با وجود اینکه نیم‌فصل اول بازی‌ها تمام شده بود اما برخی از تیم ها همچنان در حال بازی کردن بودند که این برنامه ریزی اصلا قشنگ نیست. طبق قانون به هیچ عنوان مقابل استقلال بازی نمی‌کنیم چون اعتقاد داریم شرایط باید برای همه یکسان باشد. 

سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص لغو اردوی تیمش در قطر گفت: ما تمام برنامه‌ریزی‌ها را انجام دادیم و به خاطر دوستی که با ژاوی (سرمربی السد) داشتم، هماهنگ کردم که با این تیم یک مسابقه دوستانه داشته باشیم ولی متأسفانه اردوی ما لغو شد، تلاش می کنیم با انجام چند بازی‌های دوستانه تیم را آماده نگه داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است یک روز فولاد با بارسلونا بازی کند، گفت: نه! چنین اتفاقی نمی‌افتد. آنها از حالا برای سال های بعدشان نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند و اگر قرار باشد روزی یک تیمی با بارسلونا بازی کند، در سال ۲۰۲۵ این اتفاق می‌افتد.

نکونام ادامه داد: کشورهای عربی سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال می‌کنند و دیدید که سوپرکاپ اسپانیا با حضور بارسلونا در عربستان برگزار شد، معتقدم این شرایط حداقل نه تنها برای فولاد، بلکه برای دیگر تیم‌های ایرانی فراهم نیست که بتوانند با تیمی همچون بارسلونا بازی کنند. 

وی در خصوص اوساگونا بازیکن جدید این تیم گفت: این بازیکن در کره جنوبی با یک باشگاه قرارداد دارد و باید با آنها به توافق برسد، اما در هر صورت به تمرینات ما اضافه شده و امیدوارم طی روزهای آینده بتوانیم مشکل او را حل کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: متأسفانه زمین چمن اصلی ما در ابتدای فصل اصلاً شرایط خوبی نداشت و به این دلیل ما علی باویه را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، چند روز پیش مچ پای این بازیکن در تمرینات پیچ خورد و فکر می‌کنم که یک‌ ماه از میادین دور باشد. با توجه به استادیوم بزرگ و مدرنی که در اختیار داریم فکر می‌کنم از زمین تمرین خوبی برخودار نیستیم. 

وی در خصوص حضور آیاندا پاتوسی گفت: این بازیکن روز دوشنبه به تمرینات تیم اضافه می شود و امیدواریم که در نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.

نکونام افزود: بازیکنان مدنظرمان را به باشگاه اعلام کردیم و قرار شده از طرف مدیریت با آنها مذاکره صورت بگیرد. در این هفته یک بازی دوستانه با تیم پیکان در تهران داریم و سعی می‌کنیم یک دیدار دوستانه دیگر نیز در اهواز داشته باشیم که آماده مسابقات نیم فصل دوم باشیم. امیدوارم در ادامه ۲ یا سه بازیکن ایرانی مدنظرمان هم جذب شوند تا با یک فولاد پرقدرت نیم فصل دوم را آغاز کنیم.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم رده بندی جای گرفته است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار