تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۹۵۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جابه‌جایی حاشیه نشین‌های بهبهان پس از ۱۵ سال
پس از ۱۵ سال و با پیگیری خبرگزاری تسنیم حاشیه‌نشین‌های شهر بهبهان از میدان یادمان تا میدان دامداران با حفظ منزلت انسانی جابه‌جا شدند.
  موضوع چادر نشینان حاشیه شهر سال ها به یکی از دغدغه ها و نگرانی های شهروندان تبدیل شده بود که  در آخرین جلسه شورای سلامت شهرستان ، این موضوع به عنوان یکی از مباحث اصلی در جلسه مطرح و مصوب شد که چادرنشینان حاشیه شهر با هماهنگی دستگاه های مسئول در اسرع وقت جمع آوری و ساماندهی شوند.

با هماهنگی صورت گرفته توسط دادستان محترم شهرستان، و با حضور نماینده دادستان، دانشکده علوم پزشکی بهبهان، نیروی انتظامی، شهرداری بهبهان، شورای شهر و اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی طی چند روز گذشته با مراجعه مکرر به چادر نشینان مستقر در محور کمربندی راه و ترابری جمع آوری شدند.

پیگیری ادامه دارد

نماینده دادستان اظهار داشت: به دستور فرماندار و دادستان کمیته مبارزه با آسیب‌های اجتماعی جهت رفع مشکلاتی از قبیل کارتن خوابی، کودکان کار و حاشیه نشینی تشکیل شده که بصورت جدی پیگیر موضوعات هستیم.

وی   افزود: در چند جلسه برگزار شده با حاشیه نشین‌ها مقرر شد که تا 1 ماه آینده باید این عزیزان نسبت به جابهجایی اقدام کنند که خوشبختانه نهایت همکاری با دستگاه‌های همکار را انجام دادند.

نماینده دادستان و فرماندار در کمیته مبارزه با آسیب‌های اجتماعی  بیان کرد: خوشبختانه ضمن حفظ کرامت انسانی یک مکان برای حاشیه نشین‌ها تدارک دیده شد تا پایان سال تحصیلی دانش آموزنشان در شهرستان به صورت موقت ساکن باشند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار