تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۳
کد خبر: ۱۹۵۱۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرسید و تقویم رومیزی هدیه ای کاربردی و ارزشمند
 هرچه بیشتر شرکت‌ها متوجه ارزش بازاریابی به وسیله هدایای تبلیغاتی می‌شوند، محصولات تبلیغاتی که برای پر کردن طاقچه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز بیشتر از قبل می‌شوند. این امر باعث می‌شود شرکت‌هایی که به دنبال تهیه هدایای تجاری هستند‌‌، با طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی، از انواع ساده گرفته تا مدل‌های اجرایی منحصر به فرد، مواجه شوند.

جای تردیدی نیست که هدایای تبلیغاتی، عملکرد واقعی در معرفی برند شما دارند. همچنین شکی نیست که مواجهه منظم با هر برند به صورت ملموس باعث افزایش تمایل مشتریان بالقوه در مورد آن تجارت خواهد شد.
حتی ساده ترین هدایای تبلیغاتی نیز می‌توانند باعث افزایش آگاهی از کسب و کار شما به جهت استفاده از محصول یا خدمات شما شود.

چند روش بسیار ارزان و بسیار کارآمد برای تبلیغ برند و محصولات شما وجود دارد. قطعا یکی از این روش‌ها، استفاده از تقویم‌های رومیزی و سررسید تبلیغاتی است. این هدایا تقریبا توسط همه مورد استفاده قرار می‌گیرند و هر سال موارد جدیدی از آن نیاز خواهد شد. از آنجا که این محصولات در کل سال مورد استفاده هستند، این بدان معنی است که شرکت‌ها می‌توانند برنامه استراتژی خود را ارتقا دهند و در تمام طول سال از این هدایا استفاده کنند. این یکی از مقرون به صرفه‌ترین و طولانی‌ترین شکل تبلیغات و بازاریابی است.

سرسید و تقویم رومیزی هدیه ای کاربردی و ارزشمند

سررسید و همینطور تقویم‌های رومیزی سازمان‌دهنده و برنامه‌ریز عالی هستند. آنها به افراد کمک می کنند تا تعهدات روزانه، هفتگی و حتی ماهانه خود و همچنین تاریخهای مهم، قرارها، جلسات و موارد دیگر را پیگیری کنند. این منبع تبلیغاتی می‌تواند به اندازه یک کارت ویزیت قابل توجه باشد. با توجه به نام تجاری شما، مشتریان شما همیشه می‌توانند به شما رجوع کنند و به نوعی اولویت اولشان برای انتخاب قرار بگیرید.

بیشتر شرکت‌ها تشخیص داده‌اند که تقویم و سررسید ابزار بازاریابی موثری است. به همین دلیل است که اکنون اکثر آنها تقویم رومیزی خود را با نام و برند شرکت تهیه می‌کنند و از آن به صورت درون سازمانی و یا به صورت هدیه تبلیغاتی بهره‌ می‌برند. انجام این کار و تهیه هدیه‌ای که باعث می‌شود تجارت شما به طور مداوم در ذهن آنها باقی بماند به شما کمک می‌کند تا همیشه مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید.

این جمله درست است که بسیاری از محصولات تبلیغاتی در دسترس هستند، اما همه آنها واقعا مفید نیستند. خوشبختانه، تقویم‌ها مفید و کاربردی هستند و بیشتر افراد حداقل یک تقویم در خانه یا محل کار خود دارند. مردم هر روز به تقویم‌ها نگاه می کنند و اغلب برای یادداشت مواردی متفاوت از یک سررسید استفاده می‌کنند که می‌تواند هر بار به تبلیغ یک کسب‌وکار کمک کند.

شاید ذهنیتی برای شما وجود داشته باشد منوط بر اینکه امروزه یک گوشی موبایل به راحتی همه این کارها را انجام می‌دهد. رد این حرف احمقانه است، اما همچنان سررسید و تقویم دارای جایگاه ویژه خود هستند. به طور مثال مجزا بودن مسائل کاری در اوفات فراغت، وجود تقویم رومیزی در دفتر کار را می‌طلبد. یا استفاده اشتراکی و آسان از یک تقویم یا سررسید راحت‌ترین و در دسترس‌ترین گزینه خواهد بود. حتی اگر این دو مثال برای شما قانع کننده نیست، وجود این‌گونه هدایای تبلیغاتی در اطرافتان بهترین پاسخ به کارآمد بودن آن است.

سررسید و تقویم دورریز نخواهند شد

اینکه به محصولات تبلیغاتی بها بدهیم که به طور مرتب مشاهده می‌شوند ایده خوبی است. اتفاقا بروشورها، کاتالوگ‌ها و سایر وسایل کاغذی در این زمینه بسیار خوب عمل می‌کنند، اما اغلب آنها را به داخل کشو پرتاب می‌کنیم یا در یک چشم به هم زدن ناپدید می‌شوند. در مقابل بیشتر مردم، تقویمی را که دریافت می‌کنند، مورد استفاده قرار می‌دهند و حداقل هر ماه یک بار برند یا اطلاعات مربوط به تجارت شما را می‌بینند. این موضوع برای سررسیدهای تبلیغاتی که به عنوان هدیه‌ داده می‌شوند هم صدق می‌کند و ارتباط آنها با شرکت شما به مرور زمان بیشتر و بیشتر نیز خواهد شد. دادن هدیه‌ای به مردم که در واقع می‌توانند به صورت سودمندی از آن استفاده کنند، به مصرف‌کنندگان خواهد گفت که شرکت شما به آنها اهمیت می‌دهد و برای ایجاد رابطه خوب حاضر به سرمایه‌گذاری است.

سررسید و تقویم مقرون به صرفه هستند

توجه به بودجه از مواردی است که اغلب مورد توجه بازاریان قرار دارد، به ویژه هنگامی که یک شرکت در تلاش است تا به مخاطبان زیادی برسد، این نگاه با فشار بیشتری نیز مواجه می‌شود. این امر به ویژه در مورد شرکت‌هایی که کوچکتر هستند یا تازه کار هستند نیز کاملا صدق می‌کند. تقویم‌ و سررسید از این بابت قیمت مناسبی دارند. در مقایسه با تبلیغات سنتی یا حتی تبلیغات دیجیتال، این هدایا یک محصول تبلیغاتی مقرون به صرفه به شمار می‌روند.
اگر یک تجارت به بازاریابی دیجیتال علاقه‌مند است، می‌تواند تلاشهای دیجیتالی خود را با یک تقویم عالی تکمیل کند، چرا که داشتن یادآوری فیزیکی از یک برند همیشه ایده خوبی است. به عنوان مثال، یک تقویم می‌تواند رویدادهای مهم شرکت را شامل شود. این امر می‌تواند به گسترش تلاش‌های بازاریابی، بدون گذر از بودجه معین کمک کند.

سررسید و تقویم به عنوان رابط هستند

یکی از بهترین نکات در مورد استفاده از تقویم و سررسید به عنوان محصولات تبلیغاتی این است که آن‌ها مخاطب را درگیر و به شما متصل می‌کنند. مشاغل به این وسیله این فرصت را دارند که پیام خود را به هر صورت که دوست دارند منتقل کنند. این ارتباط به آنها امکان می‌دهد تعامل کاملی با مخاطبان خود داشته باشند. یک شرکت می‌تواند هر آنچه را می‌خواهد در یک تقویم تبلیغاتی قرار دهد، اعم از آمار، حقایق مربوط به تجارت یا حتی تاریخچه‌ای جزیی از فعالیت تجاری سال‌های اخیر. شرکت‌ها حتی می‌توانند یک قدم اضافی بردارند و رویدادها یا تاریخ‌های مناسبتی را برای مخاطبان خود در سررسید یا تقویم درج کنند. به این ترتیب، مخاطب بدون کلافه شدن از حجم بالای بروشورها و پیام‌های خبری، از این دست موارد مطلع خواهند شد.

در مقایسه با سایر موارد بازاریابی، تقویم و سررسید محصولات شخصی‌تری هستند. این هدایای شخصی‌سازی شده قابلیت این را دارند که بسته به نوع مخاطب از طراحی و محتوای خاصی برخوردار شوند. تصاویر و پیام‌هایی که به علایق مخاطب مربوط می‌شود نشان می‌دهد که این شرکت واقعاً درک متقابلی از مخاطبان خود دارد.
راهکارهای بازاریابی به معنای ایجاد ارتباط بین مصرف‌کنندگان و یک برند است. به طبع سررسید و تقویم به عنوان یک هدیه مفید می‌توانند به دستیابی این هدف کمک کنند. انتخاب این محصولات به شرکت‌ها امکان ایجاد ارتباطی مانا با مشتریانشان را خواهد داد. نهایتا به جهت هدیه تبلیغاتی که یک راهکار شناخته شده است، استفاده از تقویم و سررسیدهای تبلیغاتی، پیشنهاد عالی برای همه مشاغل بزرگ و کوچک است.

:
:
:
آخرین اخبار