تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۹۵۲۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دلیل نامشخص فسخ یک‌طرفه سوشا مکانی با نفت‌مسجدسلیمان
سوشا مکانی در حالی قرارداد خود با باشگاه نفت‌مسجدسلیمان را به صورت یک طرفه فسخ کرده است که به نظر می‌رسید، مشکل او و این باشگاه حل شده و مکانی در نیم‌فصل دوم نیز از دروازه نفتی‌ها محافظت خواهد کرد.

پس از دیدار نفت‌مسجدسلیمان برابر شاهین بوشهر در یک چهارم نهایی جام‌حذفی که با صعود شاگردان تارتار به مرحله بعدی همراه بود، هم سرمربی تیم و هم بازیکنانی از جمله سوشا مکانی (به صورت اینستاگرامی) از تیم خداحافظی کردند.

پس از کش و قوس‌های فراوان نیز تارتار به نفت برگشت و پس از آن، مکانی پس از اعلام در صفحه اینستاگرام خود، در تمرینات حاضر شد ولی این دروازه‌بان در حرکتی عجیب، حالا اقدام به فسخ یک طرفه کرده است. موضوعی که باشگاه نیز از آن بی‌اطلاع بود و از بازیکن حرفه‌ای خود که در قبال قرارداد او نیز حرفه‌ای عمل کرده بود، انتظار این‌گونه رفتارها را نداشت.

  این دروازه‌بان در صورتی می‌توانست قرارداد خود را به صورت یک طرفه با باشگاه نفت فسخ کند که به تیم نروژی برود اما نکته مهم این است که لیگ نروژ بیش از دو ماه دیگر آغاز خواهد شد و به نظر می‌رسد، مکانی با این فسخ یک طرفه‌، اصلا حرفه‌ای رفتار نکرده است.

باتوجه به این‌که مکانی قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرده است، دیگر به تیم برنخواهد گشت و نفت‌مسجدسلیمان می‌تواند به دنبال گلری دیگر باشد.

اما آن‌چه هنوز مشخص نیست، دلیل رفت و برگشت‌های مکانی و فسخ یک طرفه او است که چرا این دروازه‌بان اینستاگرامی خداحافظی کرد، اینستاگرامی دوباره برگشت و بعد هم فسخ یک طرفه کرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار