تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۹۵۲۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۰۰ هنرمند در جشنواره جایزه فیروزه ثبت نام کردند
دبیر اولین جشنواره جایزه فیروزه از نام نویسی ۳۰۰ هنرمند و اتمام فراخوان شرکت در این جشنواره خبر داد.
  ارسلان عبدالهی، دبیر نخستین جشنواره جایزه فیروزه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۳۰۰ هنرمند برای شرکت در جشنواره جایزه فیروزه ثبت نام کرده‌اند طبیعتا به این دلیل که هر فرد چندین اثر ارسال کرده است تعداد آثار بیشتر است.

وی افزود: در صدد هستیم تا در حین برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مسابقات گیم فیفا یا پی اس را نیز برگزار کنیم. با یک گروه حرفه‌ای برگزار کننده لیزرتگ به توافق رسیدیم که در زمان برگزاری نمایشگاه لیزرتگ ما را به عهده بگیرند همچنین درحال آماده سازی شرایط برای اتاق وی آر هستیم.

دبیر اولین جشنواره جایزه فیروزه استان خوزستان عنوان کرد: فراخوان به اتمام رسیده است و درحال هماهنگی برای انجام داوری‌ها هستیم که پس از انجام داوری‌ها در اختتامیه نمایشگاه نتایج را اعلام می‌کنیم و جوایز به نفرات برتر اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری برخی کارگاه‌ها و جلسات هم اندیشی در طول برگزاری نمایشگاه تصریح کرد: درحال رایزنی برای دعوت از نمایندگی معاونت علمی ریاست جمهوری برای حضور در نمایشگاه هستیم.

عبدالهی همچنین ادامه داد: درحال هماهنگی برای ایجاد یک گالری مناسب و مزون برای طراحان لباس در قسمتی از نمایشگاه جشنواره جایزه فیروزه نیز برای ارائه لباس‌های فاخری که توسط طراحان خوزستانی طراحی شده‌اند، هستیم.

وی عنوان کرد: شرکت‌های بسیاری که برای نمایشگاه جشنواره دیجیتال نیز ثبت نام کردند پس از بررسی رزومه آن‌ها متناسب با ظرفیت‌شان غرفه تعلق می‌گیرد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار