تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۱۹۵۲۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی قاریان برتر خوزستان در جشنواره تلاوت‌های مجلسی
داور چهارمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مردمی خوزستان گفت: جشنواره تلاوت‌های مجلسی با حضور بزرگان قرآن کریم برگزار شد که مخاطب جشنواره عام بودند.
  سیدکریم موسوی داور چهارمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مردمی خوزستان گفت: با توجه به اینکه قطعاً جشنواره تلاوت‌های مجلسی روز به روز قویتر می شود با این آیین نامه برگزار کنندگان به نتیجه دلخواه خود برای تلاوت‌های مجلسی مطلوب و باب طبع شنوندگان خواهند رسید.

او افزود: کسانی که وارد عرصه تلاوت می شوند در جلساتی شرکت می کنند و در کشوری زندگی می کنند که ساختار تجوید و فصاحت در قرائت و تلاوت بسیار مهم است، حتماً این موضوع مورد رعایت و توجه شرکت کنندگان و قاریان است.

موسوی بیان داشت: مردم از طریق رسانه‌ها و محافل قرآنی، قاری مورد علاقه و نظر خود را انتخاب می کنند. شاید خیلی از قاریانی که اقبال بسیاری در میان مردم دارند از برگزیدگان و نفرات برتر مسابقات بین المللی نباشند.

داور چهارمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی مردمی تصریح کرد: جشنواره با حضور همه بزرگان قرآن کریم برگزار شد و تا انتهای مراسم مخاطب عام بودند و نقش استان در این جشنواره با توجه به حضور ۲ فعال قرآنی در هیأت داوران، یک نماینده آقا در فینال فینالیست‌ها و تجلیل از یک بانوی خوزستانی به عنوان نخستین قاری برتر بخش بانوان بسیار پررنگ بود و با این سطح از کیفیت حضور خوزستانی‌ها امیدوارم به زودی خوزستان میزبانی مسابقات قرآنی در سطح ملی را برعهده بگیرد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار