تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۹۵۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تردد در جاده‌های کوهستانی خوزستان فقط با زنجیرچرخ
رییس پلیس راه خوزستان گفت: بدلیل وقوع پدیده یخ زدگی جاده‌های کوهستانی و مرتفع استان، تردد در این محور‌ها فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

  سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان گفت: پدیده یخ‌زدگی در جاده‌های کوهستانی و مرتفع استان به علت بارش برف و کاهش قابل توجه دما وجود دارد، از این رو به رانندگان توصیه می‌شود برای تردد در این مسیر‌ها زنجیر چرخ همراه داشته باشند و به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی، موارد ایمنی را کاملا رعایت کنند.

او بیان داشت: هم اکنون در محور کوهستانی اندیکا - تاراز - بازفت در شمال شرقی خوزستان یخ زدگی توام با مه غلیظ صبحگاهی وجود دارد.

دولتشاهی با بیان اینکه در هیچ مسیر ارتباطی برون شهری خوزستان محدودیت یا ممنوعیت تردد نداریم به رانندگانی که قصد عبور از جاده‌های کوهستانی را دارند توصیه کرد با توجه به کاهش دید افقی کمتر از ۱۰۰ متر، با سرعت مطمئنه و چراغ روشن حرکت کرده و به توصیه‌های ماموران پلیس و راهداری توجه کنند.

رییس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: احتمال دارد پدیده یخ زدگی در جاده‌های مرتفع و کوهستانی خوزستان به علت تداوم سرما و کاهش دما بین ۵ تا ۸ درجه ادامه داشته باشد.

سرهنگ رضا دولتشاهی به عموم شهروندان توصیه کرد تا بهبود شرایط جوی و رفع یخ زدگی جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر، سفر‌های غیرضروری را انجام ندهند و این سفر‌ها را به وقت دیگری موکول کنند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار