تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۹۵۲۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر از تیم فوتبال استقلال خوزستان
 مدیر رسانه‌ای تیم استقلال خوزستان گفت: ۲ بازیکن جدید با تشخیص کادر فنی به جمع بازیکنان تیم اضافه شدند.

علیمراد سالاری اظهار داشت: در ادامه فعالیت های باشگاه در فصل نقل و انتقالات زمستانه، حسین بهرامی و رضا مراونی ۲ بازیکن خوزستانی تا پایان فصل به عضویت تیم استقلال خوزستان درآمدند.

وی گفت: بهرامی که در پست هافبک بازی می کند سابقه بازی در تیم های استقلال اهواز، سیاه جامگان و فجر شهید سپاسی را در کارنامه فوتبالی خود دارد همچنین مراونی که ۲۱ سال سن دارد پیش از این در تیم امیدهای نفت اهواز حضور داشت.

مدیر رسانه ای تیم استقلال خوزستان با بیان اینکه تمرینات تیم به خوبی در حال انجام است گفت: ما بازیکنان خوبی داریم اما متاسفانه در نیم فصل اول نتوانستیم آنطور که باید نتیجه لازم را کسب کنیم، در تعطیلات نیم فصل تمرینات پرفشاری داشتیم و با اضافه شدن چند بازیکن تیممان را تقویت کردیم.

بازیکنان استقلال خوزستان پاداش دریافت کردند

وی افزود: بازیکنان تیم استقلال خوزستان پس از پیروزی مقابل تیم بادران در هفته هجدهم، از سوی مدیریت باشگاه پاداش دریافت کردند تا با انگیزه بهتر مسابقات را دنبال کنند.

سالاری افزود: بعد از برد در بازی هفته گذشته، تمام بازیکنان از انگیزه بسیار خوبی برخوردار بوده و در تلاش هستیم که در نیم فصل دوم امتیازات از دست رفته را به بهترین شکل ممکن جبران کنیم.

وی گفت: بسیاری از بازیکنانمان جوان و جویای نام هستند که در صورت کسب تجربه و هماهنگی بیشتر آنها، می توان به آینده تیم امیدوار بود. ما به دنبال ارتقاء جایگاهمان در جدول رده بندی هستیم و معتقدیم جایگاه استقلال خوزستان در بین تیم های بالای جدول است.

تماشای بازی استقلال خوزستان و مس رفسنجان رایگان است

مدیر رسانه ای تیم استقلال خوزستان گفت: با هماهنگی مسولان باشگاه استقلال خوزستان و به منظور رفاه حال تماشاگران خود، تماشای دیدار این تیم برابر مس رفسنجان برای تمام علاقه مندان خوزستانی رایگان است.

وی گفت: مس از تیم های خوب و ریشه دار فوتبال کشور بوده که در نیم فصل اول رقابت ها نتایج بسیار خوبی کسب کرده و اکنون در صدر جدول رده بندی قرار دارد لذا به خوبی می دانیم که برابر این تیم کار آسانی نخواهیم داشت لذا به حمایت هواداران نیاز داریم.

۶ بازیکن از تیم استقلال خوزستان جدا شدند 

سالاری گفت: با تشخیص کادر فنی، میثم کریمی، نصرا... درفشی، سعید عنافچه، خیرا... ویسی‌آرا، محمد باشی و وحید خشتان ۶ بازیکنی هستند که از تیم جدا شده‌اند. از طرفی سیدمحمد حسینی، علی کیانی‌فر، میلاد پاک‌پرور، ولید بدوی و میثم فرزانه دیگر نفراتی هستند که به لیست استقلال خوزستان اضافه شدند.

وی عنوان کرد: هنوز تا پایان فصل راه بسیاری باقی مانده و امیدواریم با کسب نتایج ایده آل بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. بی شک بازیکنان و کادر فنی از هیچ تلاشی برای موفقیت تیم دریغ نمی کنند.

به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب ۱۹ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی لیگ یک جای گرفته است. آبی های خوزستان روز ۲۳ دی ماه در هفتم نوزدهم رقابت ها پذیرای تیم مس رفسنجان هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار