تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۹۵۲۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرنگی‌کاران خوزستانی با آمادگی خوبی به جام تختی می‌روند
  دبیر هیات کشتی استان، آمادگی ۲۹ فرنگی‌کار خوزستانی را برای حضور در مسابقات جام جهان پهلوان تختی خوب دانست.

محمدامین کجباف  اظهارکرد: مسابقات جام تختی از دوم تا چهارم بهمن‌ماه در شیراز برگزار خواهد شد که ۲۹ کشتی‌گیر و چهار مربی از خوزستان در این پیکارها حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور حداکثری فرنگی‌کاران خوزستانی در این رقابت‌ها، گفت: خوزستان بیشترین کشتی‌گیر را نسبت به استان‌های دیگر در این مسابقات دارد.

دبیر هیات کشتی خوزستان با اشاره به آمادگی خوب ورزشکاران استان، عنوان کرد: زمانی که مسابقات جام جهانی تهران لغو شد، سرمربی تیم‌ملی از کشتی‌گیران خواست که در شهرهای خود به تمرین بپردازند و برای جام تختی آماده شوند تا با شرایط برابر در این رویداد شرکت کنند و مسابقه دهند.

وی با بیان این‌که فرنگی‌کاران خوزستانی آمادگی خوبی دارند، گفت: باتوجه به این‌که این رقابت‌ها انتخابی تیم‌ملی نیز محسوب می‌شود، در تمام اوزان‌ شانس مدال هستیم و به نظرم سه تا چهار فرنگی‌کار خوزستانی می‌توانند به مقام اول برسند و دوبنده تیم‌ملی را نیز به تن کنند.

کجباف عنوان کرد: سعید عبدولی باتوجه به این‌که در مسابقات جهانی به مدال رسید و قاسمی‌منجزی نیز باتوجه به این‌که سهمیه المپیک را به دست آورد، از حضور در این رقابت‌ها معاف هستند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار