تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۹۵۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیگیری جدی نماینده ولی فقیه در خوزستان برای حل مشکلات فاضلاب اهواز
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بر لزوم پیگیری تا حل کامل مشکلات فاضلاب شهر اهواز تاکید کرد.
 حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در بازدید از منطقه عین ۲ اهواز گفت: طی ۷ ماه گذشته ۷ مرتبه به منطقه عین ۲ آمدم و مشکلات را از نزدیک نظاره کردم همچنین استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان برای رفع مشکلات از این منطقه بازدید کردند.

او با بیان اینکه این منطقه مشکل فاضلاب دارد، افزود: طی ۲ هفته قبل که با مسئولان به عین ۲ آمدیم قرار شد به طور موقت یک اقدام مسکن مانند انجام شود تا کار اساسی لوله گذاری و شبکه گذاری فاضلاب صورت گیرد چراکه  اولویت اول  این منطقه بحث فاضلاب است.

حجت‌الاسلام موسوی فرد بیان داشت: گازرسانی، شبکه آب و فاضلاب در عین ۲ وجود ندارند و تعدادی از منازل خسارت دیده در سیلاب نیز وجود دارد که هنوز به آن‌ها رسیدگی نشده است و باید مشکلات آن ها پیگیری شود، اگر این وضعیت موقت حل نشود شبانه روز به این منطقه می‌آیم و می‌مانم تا برطرف شود.

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: باید کار اساسی انجام شود چراکه این وضعیت فاضلاب قابل قبول نیست، باید برنامه ریزی جامعی در این زمینه صورت گیرد همچنین به مناطق مختلف شهر اهواز مانند قلعه چنعان، زویه و ... رفته و وضعیت را بررسی می‌کنیم تا اقدامات لازم انجام شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار