تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۱۹۵۲۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۸ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اهواز تایید صلاحیت شدند
 فرماندار اهواز گفت: با اعلام وزارت کشور حدود ۲۸ درصد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه توسط هیات بر نظارت انتخابات تایید شدند.

جمال عالمی نیسی اظهار داشت : ۲۸۰ نفر در حوزه انتخابیه اهواز، باوی ، کارون وحمیدیه داوطلب نمایندگی شدند که ۱۴ نفر آنان در همان روزهای اول انصراف دادند.

وی افزود: از ۲۶۶ داوطلب باقیمانده صلاحیت ۲۹ نفر آنان در هیاتهای اجرائی رد شد اما ۲ نفر از این افراد در هیات نظارت تایید صلاحیت شدند.

وی گفت: در مجموع ۷۳ نفر معادل ۲۸ درصد در حوزه انتخابیه اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه توسط هیات نظارت تایید و ۱۹۳ نفر معادل ۷۲ درصد احراز یا رد صلاحیت شدند.

فرماندار اهواز اظهار داشت: به استناد ماده ۵۲ قانون و ماده ۳۴ آئین نامه انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه زمان بندی اعلام شده توسط هیات نظارت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات می توانند از امروز تا پنجشنبه هفته جاری به محض دریافت نامه رد صلاحیت از ساعت هشت صبح لغایت ۱۶ به هیات نظارت استان واقع در پادادشهر اهواز ( خانه معلم) و در تهران به مجموعه تختی مراجعه کنند.

عالمی نیسی اضافه کرد: اسامی تایید صلاحیت شده ها نیز در زمان مقرر اعلام می شود و در حال حاضر انتشار آن ممنوع می باشد.

حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی وحمیدیه دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار