تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۹۵۲۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صلاحیت ۱۵ داوطلب در آبادان و هشت داوطلب مجلس در شادگان تایید شد
 هیات نظارت خوزستان صلاحیت ۱۵ دواطلب در آبادان و هشت داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شادگان را تایید کرد.

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان روز یکشنبه گفت: از بین نامزدهای تایید صلاحیت و رد صلاحیت شده‌ از سوی هیات اجرایی شهرستان آبادان که در مجموع ۶۰ نفر بودند، هیات نظارت شورای نگهبان در خوزستان، صلاحیت ۱۵ دواطلب شامل ۱۴ آقا و یک خانم را تایید کرد.
 سید زین‌العابدین موسوی افزود:کسانی که از صلاحیت آنها تایید نشده یا هویت آنها احراز نشده است، می توانند در مهلت مقرر اعتراض خود را برای رسیدگی به هیات نظارت خوزستان یا هیات نظارت مرکزی انتخابات در تهران اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شادگان ، فرماندار شادگان گفت:در حوزه انتخابی شادگان نیز ۲۵ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد هشت نفر تایید صلاحیت، سه نفر انصراف و ۱۴ نفر نیز صلاحیتشان احراز نشد.

سعید حاجیان افزود: بر اساس روزشمار انتخابات، داوطلبانی که صلاحیتشان در هیات‌های نظارت تایید نشده‌اند، می‌توانند شکایت خود را به همراه مستندات ، از ۲۲ تا ۲۶ دی‌ جاری به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در خوزستات یا تهران اعلام کنند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار است دوم اسفند امسال برگزار شود.
شهرستان آبادان سه نماینده و شادگان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار