تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۱۹۵۲۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور دستگاه‌های مربوطه تا برطرف‌شدن مشکلات عین۲اهواز
 نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: مردم منطقه عین ۲ اهواز باید بدانند که تا رفع مشکلات فاضلاب، دستگاه‌های مربوطه در این منطقه حضور داشته و تلاش می‌کنند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد عصر یکشنبه در حاشیه بازدید و بررسی آخرین وضعیت و مشکلات منطقه عین ۲ اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: باتوجه به معضلات عمده این منطقه از نظر آب و فاضلاب، رسیدگی به این مشکلات در ماه های گذشته در اولویت کار قرار گرفته و تاکنون اقدامات زیرساختی مناسبی در این منطقه انجام شده است.

وی افزود: بحث فاضلاب و جمع شدن آب های سطحی از دغدغه‌ها و مشکلات اصلی این منطقه بوده و با توجه به گفته مدیرعامل شرکت آبفا اهواز ، تاکنون ۱۵ کیلومتر شبکه گذاری فاضلاب در این منطقه انجام شده است.

امام جمعه اهواز ادامه داد: در برخی از بخش های این منطقه لوله گذاری فاضلاب به صورت استاندارد انجام نشده که تعویض این لوله‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

جمع شدن آب های سطحی ، نبود لوله‌کشی گاز ، نبود آسفالت در برخی خیابان ها، بوی نامطبوع و نبود زیرساخت فاضلاب از مشکلات عمده منطقه عین ۲ اهواز بوده که در ماه های اخیر رسیدگی به این مسایل در دستور کار دولت و قرار گرفته و گروه های جهادی نیز خدمات خوبی را به مردم این منطقه ارایه دادند.

منطقه عین ۲ اهواز در جریان بارندگی شدید اواخر آبان و نیز سیل فروردین امسال دچار آب گرفتگی شد که خسارت زیادی به منازل و زیرساخت های این منطقه وارد کرد.

عین ۲ در ۲ کیلومتری جنوب غرب اهواز قرار دارد که حدود ۳۲ هزار نفر جمعیت دارد. این منطقه در سال ۹۵ به شهر اهواز ملحق شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار