تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۹۵۲۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان تایید صلاحیت شدند
 فرماندار ماهشهر از تایید صلاحیت ۱۰ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ماهشهر، امیدیه و هندیجان خبر داد.

محسن بیرانوند  اظهارداشت: در این دوره تعداد ۵۲ نفر برای شرکت در رقابت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۲ نفر بعد از ثبت نام انصراف دادند افزود: در همین راستا از سوی هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۳۱ نفر تایید شدند اما هیات نظارت صلاحیت ۲۱ نفر از افراد تایید صلاحیت شده توسط هیات اجرائی را رد صلاحیت یا عدم احراز کرد.

وی گفت در مجموع ۶۸ درصد افراد داوطلبی که توسط هیات اجرائی حوزه انتخابیه ماهشهر، هندیجان و امیدیه تایید صلاحیت شده بودند توسط هیات نظارت رد صلاحیت شدند.

به استناد ماده ۵۲ قانون و ماده ۳۴ آئین نامه انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه زمان بندی اعلام شده توسط هیات نظارت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات می توانند از روز گذشته تا پنجشنبه هفته جاری به محض دریافت نامه رد صلاحیت از ساعت هشت صبح لغایت ۱۶ به هیات نظارت استان واقع در پادادشهر اهواز (خانه معلم) و در تهران به مجموعه تختی مراجعه کنند.

حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان دارای یک  کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار