تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۹۵۲۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاروان پیک امید به شوش رسید
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: طرح امداد فرهنگی پیک امید در شهرستان شوش اجرا شد.
وحید مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: طرح امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری آموزش و پرورش عشایر خوزستان در مناطق عشایر نشین شهرستان شوش برگزار شد

او افزود: مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری خوزستان در قالب کاروان امداد فرهنگی پیک امید با سفر به مناطق عشایری شهرستان شوش برای کودکان و نوجوانان فعالیت‌های فرهنگی هنری اجرا کردند.

کیانی اظهار داشت: قصه‌خوانی، قصه‌گویی، نمایش فیلم، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، کاردستی و بازی و سرگرمی از جمله برنامه‌هایی هستند که مربیان کانون پرورش فکری در جمع دانش‌آموزان دبستان عشایری شهدای شوش برگزار کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تصریح کرد: طرح امداد فرهنگی کانون خوزستان با هدف برقراری عدالت در بهره‌مندی همه کودکان و نوجوانان استان از فعالیت‌های کانون از زمستان سال ۱۳۹۷ آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

در جریان سیلابی که ابتدای امسال، استان خوزستان را فرا گرفت و موجب آبگرفتگی بسیاری از منازل در روستا‌های این استان شد، کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور التیام اتفاق رخ داده، به مناطق سیل زده سفر می‌کردند و با اهدا کتاب و اجرای برنامه‌های فرهنگی، به تاب آوری درخصوص سیلاب تلاش می‌کردند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار