تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۹۵۲۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۷ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه ایذه و باغ‌ملک تایید صلاحیت شدند
 فرماندار ایذه گفت : صلاحیت ۲۷ نفر بعد از بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس توسط هیات نظارت بر انتخابات استان، در حوزه انتخابیه ایذه و باغ‌ملک احراز شد.

حسین لامی‌زاده اظهار داشت: در فرایند ثبت‌نام کاندیداها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه ۷۸ نفر نام‌نویسی کرده بودند.

وی با بیان اینکه هیچکدام ازداوطلبان استعفای کتبی خود را به فرمانداری ایذه تحویل نداده‌اند افزود: بقیه داوطلبان نمایندگی مجلس از این حوزه انتخابیه یا رد صلاحیت شده‌اند و یا صلاحیت آنها احراز نشده‌ است.
فرماندار ایذه تاکید کرد: بدین ترتیب ۳۴ درصد از داوطلبان ثبت‌نامی در حوزه انتخابیه ایذه و باغ‌ملک از سوی هیات نظارت بر انتخابات استان تایید صلاحیت شدند.
به استناد ماده ۵۲ قانون و ماده ۳۴ آئین نامه انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه زمان بندی اعلام شده توسط هیات نظارت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات می توانند از روز گذشته تا پنجشنبه هفته جاری به محض دریافت نامه رد صلاحیت از ساعت هشت صبح لغایت ۱۶ به هیات نظارت استان واقع در پادادشهر اهواز (خانه معلم) و در تهران به مجموعه تختی مراجعه کنند.

حوزه انتخابیه ایذه و باغ‌ملک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار