تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۱۹۵۲۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انحلال کارون و سقوط خرمشهر به دسته پایین‌تر/ پیروزی حفاری مقابل ماهشهر
در هفته اول از دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور، خوزستان شاهد دو داربی بود.
 در هفته اول از دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور دو دربی در استان خوزستان برگزار شد.

در اهواز ابتدا تیم شهرداری بندرماهشهر میهمان ملی حفاری اهواز بود که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت.

حفاری موفق شد با گلزنی احمدداوودی و محمد جلیزی همانند بازی رفت برابر شهرداری به برتری دست یابد.

در دیگر دیداری که قرار بود دو نماینده خوزستان به مصاف هم بروند، استقلال ملاثانی صدرنشین گروه الف مسابقات به خرمشهر رفت تا به تقابل با کارون اروند بپردازد.

در این دیدار، کارون اروند خرمشهر به دلیل مشکلات عدیده مالی و مدیریتی در زمین مسابقه حاضر نشد و با باخت فنی روبرو شد.

تیم فوتبال اروند خرمشهر پس از واگذاری امتیاز لیگ یکش به داماش گیلان و حضور در فصل جاری لیگ دسته دوم با مشکلات مالی شدید و عدم حمایت مسئولان استانی و شهری رو‌به‌رو شد که همین مسئله سبب اعتصاب چند باره بازیکنان و عدم شرکت آنها در مسابقات شد.

خرمشهری‌ها که در نیم فصل اول در یک دیدار برابر خیبر خرم‌آباد حضور نیافته بودند امروز نیز در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته دوم برابر استقلال ملاثانی حضور پیدا نکردند تا با توجه به عدم حضور در ۲ مسابقه رسمی طبق آئین نامه مسابقات سازمان لیگ از جدول مسابقات حذف و دو رده سقوط داده شود.

با سقوط تیم اروند لیگ دسته دوم در آغاز نیم فصل دوم ۲۷ تیمی شد.

پس از پایان بازی‌های این هفته، استقلال ملاثانی با 30 امتیاز در صدر جدول گروه الف قرار دارد و فولاد نوین اهواز با 21 امتیاز در مکان پنجم این گروه قرار گرفته است.

در گروه دوم نیز، شهرداری ماهشهر 18 امتیازی و در مکان هشتم، حفاری اهواز نیز با 15 امتیاز در مکان یازدهم این گروه قرار دارد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار