تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۱۹۵۳۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناسایی ۱۳۲ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی خوزستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۱۳۲ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان شناسایی شدند.
 غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: بر اساس شاخص‌های تعیین شده از جمله؛ تعداد تصادفات منجر به فوت و جرح، ۱۳۲ نقطه حادثه خیز در سطح محور‌های مواصلاتی استان شناسایی شده است.

او با بیان اینکه کار شناسایی این نقاط انجام شده است، اظهار داشت: اصلاح این نقاط به تخصیص اعتبار نیاز دارد که ۴۰ پروژه به منظور اصلاح هندسی نقاط شناسایی شده با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۰ درصدی در حال اجرا است.

بهرامی نیا افزود: علاوه بر این تعداد، ۱۲ پروژه اصلاح هندسی نقاط پرحادثه در استان به بهره برداری رسیده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: پروژه‌های دیگری برای اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز تعریف شده است تا کار رفع نقاط حادثه خیز در محور‌های استان در یک مدت زمان ۳ ساله پایان یابد.

این مقام مسئول ادامه داد: اقدامات مربوط به آشکارسازی نقاط حادثه خیز در محور‌های استان انجام شده تا شاهد به حداقل رسیدن تلفات جاده‌ای باشیم.

غلامعباس بهرامی نیا در خصوص بروز سانحه تصادف در محور‌های اهواز-ایذه و اهواز-اندیمشک بیان داشت: این محور‌ها جزء محور‌های پر تردد استان هستند و بروز تصادف در این محور‌ها به دلیل داشتن نقاط پرحادثه نیست و علت‌های دیگری دارد ومتناسب با تصادف‌های رخ داده در محور‌های یاد شده، اقدامات ایمنی انجام می‌شود.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار