تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۱۹۵۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاهش فاصله‌ها با ساماندهی میدان مرکزی میوه و تره بار الغدیر اهواز
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز گفت: راه اندازی میدان بزرگ میوه و تره بار الغدیر این کلانشهر سبب کاهش فاصله بین فروشنده و مصرف کننده می‌شود.
 بابک ربیعی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز گفت: میدان میوه و تره بار اهواز در سال‌های گذشته، بدلیل نبود نظارت کافی و صحیح، به محلی برای جولان دلالان و واسطه‌ها تبدیل شده بود.

او افزود: وجود دلالان و واسطه‌ها را عامل اصلی افزایش قیمت محصولات، تره بار و میوه شده بود، ضمن اینکه پایین بودن کیفیت بالا با قیمت بالای آن همخوانی ندارد.

ربیعی اظهار داشت: به یاری خدا با اجرا طرح راه اندازی میدان بزرگ میوه و تره بار الغدیر و حذف دلالان، شاهد ثبات قیمت میوه و تره بار و تناسب قیمت با کیفیت محصولات هستیم.

به گفته رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اهواز در حوزه وظایف او نیست و اطلاعی از آخرین وضعیت این بار در دسترس نیست.

مدت‌ها نوسان شدید قیمت میوه و تره بار در بازار اهواز و همخوانی نداشتن کیفیت محصول با قیمت محصولات انتقادات زیادی از سوی مصرف کنندگان به دنبال داشت که با ساماندهی میدان بزرگ میوه و تره بار الغدیر اهواز، مشکل مذکور رفع شد و شاهد ثبات قیمت‌ها در بازار مصرف هستیم.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار