تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۱۹۵۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهوازی ها، آلودگی محل زندگی خود را اطلاع دهند
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در صورتیکه در محله‌ها و خیابان‌هایی از اهواز بقایای آبگرفتگی و فاضلاب وجود دارند، شهروندان از طریق شماره ۱۳۷، وضعیت را اعلام نمایند.

علیرضا عالی پور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز  گفت: عملیات شستشو و پاکسازی خیابان‌های اصلی و شریانی به پایان رسیده و تمیز کردن دیگر خیابان‌ها و کوچه‌ها به صورت محله به محله و نقطه به نقطه بنا بر درخواست‌های رسیده از مردم انجام می‌شود.

او افزود: بعد از آبگرفتگی اخیر اهواز بلافاصله عملیات لایروبی و جمع آوری رسوبات و پساب‌ها از سطح خیابان‌ها و جوی‌های روباز آغاز شد، ولی مشکلی که در حال حاضر کار پاکسازی را به تعویق می‌اندازد، ریزش‌ها و پس زدگی‌های پی در پی فاضلاب در مناطق مختلف است و باعث آلودگی مضاعف می‌شود که برای مثال طی روز‌های گذشته حد فاصل شهرک شهید محلاتی و پمپ بنزین در مسیر بلوار شهید بقایی و نیز اطراف میدان قانا به سمت کوی باهنر ریزش و پس زدگی فاضلاب داشته ایم که مشکلات را دوچندان می‌کند.

عالی پور اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر علاوه بر پاکسازی و لایروبی، عملیات آهک پاشی نیز به طور کامل انجام شد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تصریح کرد: همشهریان می‌توانند در خصوص پیگیری مشکل آلودگی و گل و لای به جا مانده از آبگرفتگی اخیر در محل سکونتشان از طریق شماره گیری ۱۳۷ مسئله را پیگیری کنند تا اکیپ‌های خودرویی و لایروبی شهرداری جهت رفع مشکل به محل مورد نظر فرستاده شوند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار