تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۹۵۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عملیات ارتقا و راه اندازی سایت‌های همراه اول به توسعه شبکه ارتباطات سیار ختم شد
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور توسعه و گسترش شبکه ارتباطی، ۲۳ سایت پرسرعت همراه اول در استان نصب و راه اندازی شد.
 رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان  گفت: به منظور توسعه و گسترش روز افزون شبکه ارتباطات سیار و به منظور رفع مشکلات پوشش آنتن دهی و جلب رضایت و ارائه خدمات نوین و مطلوب به مشترکان ۲۳ سایت پر سرعت همراه اول در نقاط پر ترافیک شهری و جاده‌ای - روستایی و با ارتقای تکنولوژی نصب و راه اندازی شد.

او افزود: نصب و راه اندازی سایت‌های پرسرعت شهری میدان تره بار و ال‌هایی اهواز، شهید بهشتی، شمس آباد دزفول، عبدالخان و دوسلق شوش، پارک قائم، درمانگاه فرهنگیان، تشان بهبهان، نریموسی و رودزرد رامهرمز و راه ترابری هفتگل با تکنولوژی‌های ۴G با تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه معاونت سیار منطقه خوزستان صورت گرفت.

فلاح زاده اظهار داشت: همچنین سایت‌های پرسرعت جاده ای- روستایی دیمچه و زویه شوشتر، سید عباس و خویس شوش، دریسیه شادگان، رستم آباد و روستای شهید رایگانی رامهرمز، مخابرات عشاره بزرگ اهواز، شهرک صنعتی و مرکز مخابرات ظلم آباد گتوند با تکنولوژی ۴G از مرحله اول پروژه فاز ۸ توسعه ارتباطات سیار نصب و وارد مدار گردید.

این مقام مسئول تصریح کرد: مرحله اول پروژه فاز ۸ به منظور توسعه ارتباطات سیار و به منظور تحقق شعار "ایران دیجیتال" از ۱۸ آذر ماه ۱۳۹۸ آغاز و با تلاش مستمر و مضاعف همکاران مخابرات منطقه خوزستان با نصب و راه اندازی ۷۱ تکنولوژی بر روی ۶۵ سایت پرترافیک همراه اول تا تاریخ ۱۳ دی ماه سالجاری به اتمام رسید و مرحله دوم این پروژه نیز در حال اجرا است.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان بیان داشت: مشترکان می‌توانند در دفاتر خدمات ارتباطی با ارائه کارت شناسایی معتبر و با تعویض نمودن سیم کارت معمولی به USIM و استفاده از گوشی با قابلیت پشتیبانی و اتصال به شبکه ۴G می‌توانند از خدمات اینترنت پرسرعت نسل ۴ بهره‌مند شوند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار