تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۱۹۵۳۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صلاحیت ۱۸ نامزد مجلس در حوزه انتخابیه رامهرمز تایید شد
  فرماندار رامهرمز گفت: ۱۸ نامزد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تایید صلاحیت شدند.

آرش قنبری  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در مجموع ۴۰ نفر برای شرکت در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه ثبت نام کردند بیان کرد: از این تعداد صلاحیت ۱۰ نفر احراز نشد و یک نفر انصراف داد و ۱۱ نفر نیز رد صلاحیت شدند.

وی گفت: افرادی که موفق به اخذ تایید صلاحیت نشدند می‌توانند تا تاریخ ۲۶ دی ماه جاری به هیات مرکزی و یا هیات نظارت استان مراجعه و طرح شکایت کنند.

به استناد ماده ۵۲ قانون و ماده ۳۴ آئین نامه انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به برنامه زمان بندی اعلام شده توسط هیات نظارت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیات مرکزی نظارت بر انتخابات می توانند از روز گذشته تا پنجشنبه هفته جاری به محض دریافت نامه رد صلاحیت از ساعت هشت صبح لغایت ۱۶ به هیات نظارت استان واقع در پادادشهر اهواز (خانه معلم) و در تهران به مجموعه تختی مراجعه کنند.

شهرستان رامهرمز در شرق خوزستان و در ۱۰۰ کیلومتری اهواز واقع شده و شهرستان رامشیر در جنوب استان و در ۴۵ کیلومتری رامهرمز قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار