تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۹۵۳۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جواد نکونام محکوم شد
 سرمربی تیم‌ فوتبال فولاد خوزستان به دلیل "نشر اکاذیب"، از سوی فدراسیون فوتبال جریمه شد.

  با اعلام فدراسیون فوتبال، به دنبال شکایت باشگاه پرسپولیس از جواد نکونام (سرمربی تیم فولاد خوزستان) مبنی بر مصاحبه وی با یکی از برنامه های تلویزیونی پس از دیدار برابر پرسپولیس، کمیته انضباطی پس از بررسی به عمل آمده طبق ماده ۷۱ آیین نامه فدراسیون فوتبال مصاحبه نکونام را مصداق نشر اکاذیب دانسته و این مربی را به مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم رده بندی جای گرفته است و خود را برای حضورر در نیم فصل دوم رقابت ها آماده می کند. فولادی ها در هفته هفدهم لیگ برتر پذیرای تیم استقلال در اهواز هستند.

تیم شهرداری ماهشهر محکوم شد

طرفداران تیم شهرداری ماهشهر در دیدار برابر پرسپولیس از سری رقابت های جام حذفی که روز ۲ دی ماه در آبادان برگزار شد،قبل از شروع بازی اقدام به فحاشی به تیم مقابل کرده و تداوم این رفتار در حین مسابقه و پرتاب سنگ و اشیاء مختلف به دفعات رخ داد. همچنین در دقیقه ۸۹ با پرتاب سنگ به سوی کمک داور دوم که باعث مصدومیت وی شد از دیگر تخلفات تماشاگران این تیم بود.

بر همین اساس کمیته انضباطی تیم شهرداری ماهشهر را به محرومیت از حضور تماشاچی در یک دیدار خانگی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

تیم شهرداری ماهشهر که مهدی پاشازاده هدایت آن را برعهده دارد در حال حاضر با کسب ۱۸ امتیاز در مکان هشتم گروه دوم رقابت های لیگ دسته ۲ کشور قرار دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار