تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۹۵۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام آمادگی خوزستان جهت کمک به استان‌های سیل‌زده
استاندار خوزستان ضمن تاکید بر لزوم در کنار هم بودن در شرایط بحرانی گفت: همانگونه که مردم ایران زمین در سیل فروردین ماه ۹۸ در کنار مردم خوزستان بودند، بر ما نیز لازم است که آمادگی خود را جهت کمک به هموطنانمان در استان‌های سیستان‌وبلوچستان و جنوب کرمان اعلام کنیم.
  غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در رابطه با اعلام آمادگی این استان جهت کمک به سیل‌زدگان استان‌های سیستان‌وبلوچستان و جنوب کرمان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل، آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب در استان سیستان‌وبلوچستان بر ما فرض و لازم است که در حد توانمان همکاری و مساعدت لازم را به مردم این استان داشته باشیم.

وی افزود: به همین دلیل ضمن موظف کردن بعضی شرکت‌ها مانند فولاد در راستای بسیج و گسیل امکانات به این استان‌ها، هلال‌احمر نیز شماره حسابی را جهت کمک به مردم این استان تعیین کرده است تا حمایت‌های لازم در حد توان مردم در این زمینه جمع‌آوری شود.

استاندار خوزستان با مخاطب قرار دادن مردم استان عنوان کرد: همه آحاد مردم عزیز استان را دعوت می‌کنم و از آن‌ها تقاضا دارم تا در حد توانشان جهت کمک و حمایت از سیل‌زدگان ورود کنند.

وی افزود: تاکید دارم که هلال‌احمر استان به محض دریافت دستور، شرایطی را فراهم کند تا مردم استان خوزستان بتوانند امکانات و نیازمندی‌های مردم عزیز در سیستان‌وبلوچستان را جهت ارسال، تامین کنند.

شریعتی ضمن تاکید بر لزوم در کنار هم بودن در شرایط بحرانی گفت: همانگونه که مردم ایران زمین در سیل فروردین ماه ۹۸ در کنار استان خوزستان بودند بر ما نیز لازم است که آمادگی خود را جهت کمک به هموطنانمان در استان‌های سیستان‌وبلوچستان و جنوب کرمان اعلام کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار