تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۹۵۳۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنانم با تکیه به خود شیمیدر را شکست دادند
سرمربی پتروشیمی بندرامام گفت: بازیکنان ما در کوارتر چهارم و پنجم به خود آمده و به روند بازی برگشتند و رفته رفته بازی بهتر شد.
 پتروشیمی بندرامام در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال توانست شیمیدر قم را سالن اندیشه شهرک بعثت شهرستان بندرماهشهر با نتیجه 75 بر 73 شکست دهد .

فرزاد کوهیان در پایان بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم پتروشیمی بندرامام در کوارتر سوم مقداری از لحاظ کسب امتیاز موفق نبود و این موضوع باعث کاهش اختلاف بین تیم ما و شیمدر قم بود؛ در کوارتر دوم ما توانستیم در کسب امتیاز بسیار موفق باشیم و اختلاف را زیاد کنیم.

وی با اشاره به روند صعودی بازیکنان پتروشیمی بندرامام در کوارتر چهارم افزود: اما بازیکنان ما در کوارتر چهارم به خود آمده و به بازی برگشتن و رفته رفته ریتم بازی بهتر شد.

سرمربی تیم پتروشیمی بندرامام با اشاره به کشیده شدن بازی به کوارتر پنجم بیان کرد: ما چند اشتباه کوچک داشتیم که این اشتباهات منجر به کشیده شدن بازی به کوارتر پنجم شد.

وی با اشاره به توقف جند باره بازی توسط داوران گفت: در وقت‌هایی که تیم حریف بازی را متوقف می‌کرد مدیریت بازی از سوی تیم داوری ضعیف می‌شد و در این جور مواقع باید مدیریت بهتری از سوی داوران در قبال وقت‌کشی‌ها انجام شود؛ نباید به بازیکنان اجازه وقت کشی داده شود تا آن را چند بار تکرار کنند.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار