تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۹۵۳۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم ساماندهی کانون‌های تخلیه و جمع آوری پسماند در دزفول
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول، ساماندهی کانون‌های تخلیه و جمع آوری پسماند در ماهور برنجی این شهرستان را الزامی دانست.
 مصطفی استاد چینی گر رئیس اداره حفاظت محیط  گفت: با توجه به مکاتبات و پیگیری‌های بعمل آمده و دعوت سازمان مدیریت پسماند شهرداری این شهرستان، از محل دفن زباله‌های شهری در ماهور برنجی بازدید شد.

او افزود: در ادامه پیگیری ها، به منظور بررسی مشاهدات و اقدامات بعمل آمده، نشستی با حضور کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست و رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری این شهرستان در محل اداره حفاظت محیط زیست دزفول برگزار گردید.

استاد چینی گر اظهار داشت: در این جلسه شرح مختصری در خصوص وضعیت و مشکلات مدیریت پسماند‌ها در سطح شهرستان بویژه وجود کانون‌های تخلیه و تلنباری پسماند در حوزه شهری دزفول، نابسامانی دفع و تخلیه پسماند‌ها و نخاله‌های ساختمانی، مشکلات سایت ماهوربرنجی و اقدامات قانونی بعمل آمده با توجه به نارضایتی شهروندان در اثر آلودگی هوا ناشی از آتش سوزی زباله‌ها مطرح شد.

کناری زاده مسئول سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول ضمن تائید مشکلات موجود، به برخی اقدامات بعمل آمده به منظور بهسازی و اصلاح شرایط فعلی از جمله ساماندهی سایت پسماند‌های عفونی، جمع آوری لاستیک‌های فرسوده تلنبار شده در محل، انجام عملیات مستمر خاک پوشش زباله‌ها جهت جلوگیری از انتشار آلودگی و.. اشاره کرد.

در پایان این نشست مقرر گردید شهرداری دزفول ضمن نظارت و کنترل مستمر بر نحوه مدیریت پسماند‌ها در ماهوربرنجی پیگیری‌های لازم در جهت رفع موانع اتمام عملیات اجرایی سلول‌های دفن بهداشتی را معمول کند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار