تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۱۹۵۳۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
بارش برف در محور اندیکا – شهرکرد / لغزندگی در محورهای خوزستان
  رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به بارندگی در برخی محورها، گفت: در حال حاضر کلیه محورهای خوزستان باز هستند و ممنوعیت تردد اعمال نشده است.

سرهنگ رضا دولتشاهی  اظهار کرد: سامانه بارشی فعلی خوزستان از غرب به سمت شرق و شمال استان در حال حرکت است. در حال حاضر در غرب خوزستان بارندگی وجود دارد و جاده‌ها لغزنده هستند اما ترافیک روان و سبک است.

وی افزود: به تدریج شاهد بارندگی در شرق و شمال خوزستان خواهیم بود و قطعا بارندگی تا ظهر و بعد از ظهر امروز، ۲۴ دی ماه ادامه خواهد داشت، بنابراین شاهد لغزندگی مسیرها خواهیم بود.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: البته در بخش شرق و شمال خوزستان به دلیل کوهستانی بودن محورها، شرایط کمی بدتر از بخش غربی خوزستان خواهد بود و شاید مشکلاتی داشته باشیم.

دولتشاهی بیان کرد: با این وجود در حال حاضر کلیه محورهای خوزستان باز هستند و ممنوعیت تردد اعمال نشده است.

وی تصریح کرد: در محور اندیکا – شهرکرد شاهد بارش برف هستیم و رانندگانی که می‌خواهند از این مسیر تردد کنند حتما زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

رئیس پلیس راه خوزستان بیان کرد: همچنین در محورهایی ماننده ایذه – دهدز، رانندگان حتما باید سرعت مطمئنه، توجه به جلو و فاصله طولی را رعایت کنند.

دولتشاهی با اشاره به مسدود شدن باند برگشت جاده رامهرمز – اهواز به دلیل ترک‌خوردگی زمین، گفت: تردد در حدود ۱۰ کیلومتر این مسیر به صورت رفت و برگشت در لاین مخالف انجام می‌شود اما همچنان باند برگشت جاده رامهرمز – اهواز مسدود است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار