تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۹۵۳۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورزشکاران خوزستانی اعزامی به پارالمپیک شانس کسب مدال دارند
 معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به توانایی ورزشکاران خوزستان ، تمام آنها در مسابقات جهانی و پاراالمپیک، شانس کسب مدال دارند.

ابراهیم نصیری اظهار داشت: مسابقات پاراالمپیک جای رقابت بهترین ورزشکاران جانباز و معلول جهان است که مدت‌هاست خود را آماده حضور در این رویداد بزرگ ورزشی کرده اند. خوزستان در هر دوره از رقابت ها چندین نماینده شایسته داشته که پرچم جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورده‌اند.

وی با بیان اینکه چنین مسابقاتی شرایط خاص خود را داشته و همه ورزشکاران شرکت کننده در رشته های خود جزو بهترین ها هستند گفت: در مسابقاتی نظیر پاراالمپیک حریف ضعیف وجود ندارد و به طور قطع تمامی آن ها با حداکثر آمادگی حضور پیدا می کنند لذا افتخارآفرینی ورزشکاران استان در این رقابت ها نشان از سطح فنی بالای آنها دارد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در بین کاروان ورزشی ایران اعزامی به پاراالمپیک نیز همواره چند ورزشکار خوزستانی در رشته‌های مختلفی حضور دارند که خوشبختانه همگی آن ها از شرایط آمادگی مناسبی برخوردارند و به نتایج کسب شده از سوی آن ها بسیار خوشبین هستیم.

وی در ادامه به حضور ورزشکاران استان در المپیک ۲۰۲۰ اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۴۰ هیات ورزشی در استان مشغول فعالیت هستند ضمن اینکه بیش از ۷۰۰ هیات شهرستانی نیز در سراسر استان وجود دارد که از این تعداد، در هر دوره  ورزشکارانی به مسابقات جهانی و المپیک اعزام می شوند. 

نصیری افزود : امسال توانستیم نتایجی در شان ورزش خوزستان به دست بیاوریم که از آن جمله می‌توان به کسب عنوان قهرمان مسابقات وزنه برداری، کشتی فرنگی، گلف قهرمانی کشور اشاره کرد، همچنین نماینده استان عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان را به خود اختصاص داد.

وی در ادامه به برگزاری سه مجمع انتخاب رییس هیات های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی که انجام دادیم تا پایان سال جاری مجمع انتخاب رییس هیات های بسکتبال، ورزش همگانی و اسکیت خوزستان برگزار می شود. 

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی از اولویت های ما در ورزش استان توجه به بخش پایه است و از تمام هیات های ورزشی انتظار داریم که در بخش استعدادیابی و آموزش به خوبی کار کرده و سعی کنند استعدادهای ناب ورزش استان را به خوبی شناسایی کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار